Maalesef dediğin doğruAha Bir SSatıcı Daha
Aslında İyi Bir Fikir Olabilir Hem Bizde Kurtuluruzniye satış yasak ki bi ticaret bölümü açsınlar herkes mutlu olsun
Nerdeyse nüfusunun %60 ı 9-10 yaşındaki çocuklardan oluşan bir forumda mı?!niye satış yasak ki bi ticaret bölümü açsınlar herkes mutlu olsun
Bilemiyorum, belki olabilir...evet bu konuda da haklısın çünkü v[e]led gelicek ebn bunu alcam der sen bana at der sonra atarsın v[e]led kaçar işte bu dolandırıcılar
Gerçekten Satış yapmak gerekirse bi WM forumunda yayınlamak daha mantıklı ama burada da belli kişilere satış yapma ve satış konusuna girebilme hakkı verilmeli