< OlymposBT > Global Bleach Projesi

bydemir06

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere bir projemizi daha duyurmak dan dolayı şeref , onur ve gurur duyuyorum. Biz Olympos ekibi olarak sizlerden destek ve yardımlar bekliyoruz. Destek ve yardım derken ise " Maddi " anlamda bir amaç beklemiyoruz... Sadece Bleach değil bleach bu projemizin ilk adımıdır. Global sunucu olarak bir ilki gerçekleştirme eylemimiz vardır. Oda "3d Texture ler ile ve kendi yazdığımız Java (Bukkit API) , Skriptler , MySQL " lar ile bir dev olmak. Dev olmaktan kastımız kendi alanımızda Ekibimiz bugün itibari ile 30 Kişiye ulaştı.

İlk Önce verdiğim sözlerden ilkini tutuyorum ve Olymposcraft adlı. TR deki Hub projemiz bitti " Yakında " açılacaktır. Şimdi ise Global olarak " AnimeHub " Projemiz başlamıştır , bunlar içerisinde . Bleach projesi ile başlamak istedik ondan sonra ise bir kolaylık sağlayıp Naruto Anime olarak yer alacaktır. Şimdilik listemizde 5 Adet Anime bulunmaktadır. Ekibimiz içerisinde " Global olarak açacağımız sunucu da ki dil seçenekleri şöyle olacakdır ; İngilizce , Almanca , Türkçe " Olarak yer alacaktır . İleride belki dil seçenekleri de büyüye bilir.



Proje başlangıcı 17.11.2015

Yapılanlar

Şuanlık Textureler üzerine düştük ;
Textureler ; @Rosenrot
Aynı zamanda Java , Skript de Ekibimizin Başında yer almaktadır












Yukarıda ki resim ile arasında ki fark birisinde ruh enerjisi tavan yaptığında parlamaya başlar.








Tam bitmemiş olsa da örnek ev :)




Eğer sizlerde OlymposBT ekibinde
" Texture den anlıyor iseniz 3d olarak :) "
Ekibimiz arasında sizleri de görmek isteriz.
İletişim veya başvuru için özelden mesaj atmanız yeterlidir.

Dip Not ; Texturelerin tamamlanmadığını hatırlatırız. Mapleri dahi elimizle yapacağız.

Teşekkürler İyi Forumlar Dileriz... :)

Olympos Ekibi.
 
Son düzenleme:

Dpelqpleq

2 + 2 = 5
En iyi cevaplar
0
30 kişilik yetenekli dev bir ekip. Büyük icraatlar yapmaya calısıyorsunuz bu çok güzel ve çok hoşuma gitti. Demin oyna.olymposcraft.com sunucusuna girdim, lütfen öncülüğünü sizin yaptığınız büyük ekibin çıkardığı "ana" sunucunun ip adresinin bu olmadığını söyleyin. Amacım kötüleme değildir, sunucuya girer girmez şu hataları aldım:
Lobi yerine ormanda doğma
Kayıt ve Giriş komutlarının aynı anda gelmesi
Kayıttan sonra otomatik yönlendirilmedim, lobi yazıp gittim
Faction'a geçince yeniden kayıt istedi...
Son olarak bir CEO'nun güncel sözü ile noktalamak isterim.
“Çok fazla işi yapmak için çok fazla çabalayan bir ürün. Hem iyi bir tablet, hem de iyi bir notebook olmaya çalışıyor. Ancak ikisinde de başarılı olamıyor. Yani buna biraz aldatmaca diyebiliriz.”

@KrAll5759 Dün girdim.
 
Son düzenleme:

NuclearMedusa

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
30 kişilik yetenekli dev bir ekip. Büyük icraatlar yapmaya calısıyorsunuz bu çok güzel ve çok hoşuma gitti. Demin oyna.olymposcraft.com sunucusuna girdim, lütfen öncülüğünü sizin yaptığınız büyük ekibin çıkardığı "ana" sunucunun ip adresinin bu olmadığını söyleyin. Amacım kötüleme değildir, sunucuya girer girmez şu hataları aldım:
Lobi yerine ormanda doğma
Kayıt ve Giriş komutlarının aynı anda gelmesi
Kayıttan sonra otomatik yönlendirilmedim, lobi yazıp gittim
Faction'a geçince yeniden kayıt istedi...
Son olarak bir CEO'nun güncel sözü ile noktalamak isterim.
“Çok fazla işi yapmak için çok fazla çabalayan bir ürün. Hem iyi bir tablet, hem de iyi bir notebook olmaya çalışıyor. Ancak ikisinde de başarılı olamıyor. Yani buna biraz aldatmaca diyebiliriz.”
Sunucu ya 1 hafta önce geldiniz sanırım bakımdayken 2 3 güne stabil olarak geliyor sunucumuz dediğiniz hatalar çözüldü


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
İyi güzel de, sunucunun büyük kısmını oluşturacak "Çocukların" bilgisayarları çalıştırmaz ki bu modelleri :(
 

Jacops

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Çok güzel bir sunucu olacak gibi duruyor umarım emeğinizin hakkınızı alırsınız : )
 

NuclearMedusa

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
30 kişilik yetenekli dev bir ekip. Büyük icraatlar yapmaya calısıyorsunuz bu çok güzel ve çok hoşuma gitti. Demin oyna.olymposcraft.com sunucusuna girdim, lütfen öncülüğünü sizin yaptığınız büyük ekibin çıkardığı "ana" sunucunun ip adresinin bu olmadığını söyleyin. Amacım kötüleme değildir, sunucuya girer girmez şu hataları aldım:
Lobi yerine ormanda doğma
Kayıt ve Giriş komutlarının aynı anda gelmesi
Kayıttan sonra otomatik yönlendirilmedim, lobi yazıp gittim
Faction'a geçince yeniden kayıt istedi...
Son olarak bir CEO'nun güncel sözü ile noktalamak isterim.
“Çok fazla işi yapmak için çok fazla çabalayan bir ürün. Hem iyi bir tablet, hem de iyi bir notebook olmaya çalışıyor. Ancak ikisinde de başarılı olamıyor. Yani buna biraz aldatmaca diyebiliriz.”

@KrAll5759 Dün girdim.
Dün sunucu faction whitelist de idi factiona Nasıl girdiniz factionda kayıt yok başka bir sunucuyla karıştırıyorsunuz


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Dpelqpleq

2 + 2 = 5
En iyi cevaplar
0
Dün sunucu faction whitelist de idi factiona Nasıl girdiniz factionda kayıt yok başka bir sunucuyla karıştırıyorsunuz


Sent from my iPhone using Tapatalk
oyna.olymposcraft.com ip bu idi. Yetkili arkadaslar dün gece adımı aratıp girdiğim sunucuları saati girdiğim komutları tüm loglara bakabilirler.
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
O modellerin kaç poligon içerdiğinin farkında mısın ? Arka arkaya 5 kişi o modelleri gösterecek şekilde dursa 10 fps den yüksek performans alamayacaklar. İyi sistemi olanlar için sorun yok. Ama bahsettiğimiz kesmin işlemcisnin i3 den kötü ve 5450 seviyesi ekran kartı sahibi olduğunu düşünürsek...
 

bydemir06

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
işletim sistemi mükellefi olamam ama , bizler bu projede adımızı duyurmak ve daha da gelişmek istiyoruz :) Amacımız bu düşük sistemde ki arkadaşlar yanlış anlamasınlar ama ... Bizler aşırı bir Fps düşüklüğü beklemiyoruz teşekkürler.
 

Greyder

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Güzel bir proje ama değmez (Normalde yabancılarda olsa değer ama Türkler'de değmez...)
 
Üst