< OlymposBT > Global Bleach Projesi

Rosenrot

LAGOMORPHA
En iyi cevaplar
0
O modellerin kaç poligon içerdiğinin farkında mısın ? Arka arkaya 5 kişi o modelleri gösterecek şekilde dursa 10 fps den yüksek performans alamayacaklar. İyi sistemi olanlar için sorun yok. Ama bahsettiğimiz kesmin işlemcisnin i3 den kötü ve 5450 seviyesi ekran kartı sahibi olduğunu düşünürsek...
İçleri boş, testi yapıldı kasma felan yok
 

Nano_Sensei

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
O modellerin kaç poligon içerdiğinin farkında mısın ? Arka arkaya 5 kişi o modelleri gösterecek şekilde dursa 10 fps den yüksek performans alamayacaklar. İyi sistemi olanlar için sorun yok. Ama bahsettiğimiz kesmin işlemcisnin i3 den kötü ve 5450 seviyesi ekran kartı sahibi olduğunu düşünürsek...
şu an 10k poligon içeren trex ile deneme yaptık. çok rahat çalıştı.
 

NuclearMedusa

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Ekip olarakdan gerçekten bu projenin üstünde duruluyor tüm Ekibe teşekkür ediyorum başta Metin abi gerçekten dahada ilklere imza atacağız


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

bydemir06

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Teşekkür ü hak edenler sizlersiniz tek başıma yapabilecek değilim tüm ekibi burada etiketlemeye kalksam ölüm olur :D
 

Ranork

Lapis Toplayıcısı
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Proje başarılı, böyle fantastik şeylerle uğraştıkça türkiyede sunucuları kaliteli hale getireceğiz inşallah. Birkaç gözüme batan sorundan bahsetmek istiyorum, geliştirmeniz gerektiğini düşündüğüm;
silah ve kanat çizimleri realistik değil, yani minecraft bakımından. UV mapping ve texturing ile biraz daha haşırneşir olmanızı tavsiye ederim. Birde eve enchant basmayın yav :D

iyi şanslar, iyi çalışmalar
 

Rosenrot

LAGOMORPHA
En iyi cevaplar
0
Proje başarılı, böyle fantastik şeylerle uğraştıkça türkiyede sunucuları kaliteli hale getireceğiz inşallah. Birkaç gözüme batan sorundan bahsetmek istiyorum, geliştirmeniz gerektiğini düşündüğüm;
silah ve kanat çizimleri realistik değil, yani minecraft bakımından. UV mapping ve texturing ile biraz daha haşırneşir olmanızı tavsiye ederim. Birde eve enchant basmayın yav :D

iyi şanslar, iyi çalışmalar
le bırak yorum yapmayı sen acılmayan sunucunla uğraş :D
 
Üst