Optifine Yardım

MyC59

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar yaklaşık 15dk önce optifine modunu yükledim skydaz'dan ama hiçbir türlü olmuyor.
fps video falan açarken 20 ye düşüyor onu 45-50 yapmak istiyorum.Ram versem olmaz 4 gb çünkü bana göre az :D .Bi yardım ederseniz çok sevinirim.
 
Üst