peki konuyu tam olarak bulabildinizmi ne oyunu yapcanız.
eğer 2d ise ben denerim modellemeyi
Kardeşim Hiç Konuyu Okumuyorsun Dimisakın sakın eclipse ye geçmeyin gerekirse rpg maker ama eclipse ile bir yere gelemezsin ha güzel oyun yapılır ama bir yere gelemezsin faydası olmaz sana benden demesi.
kesinlikle okumadımKardeşim Hiç Konuyu Okumuyorsun Dimi.Bir Yere Gelmek İçin Değil.Sadece bu Forumdakilerle Vakit Geçirmek İçin Yapıyoruz.Ama Elbet Başka Forumlardan Falan Talep Gelirse Açabilirim Herkeze Neden Olmasın?
kesinlikle okumadım![]()
yok tam tersi çok kolay her şey hazır sadece map sorun onuda resaurce ile halledersinOo eclipse zor olmaz mı eskiden denemiştim :/
Yaratıklar Vuruyor,Görev Alabiliyorsun,Pet AlabiliyorsunMap falan zor değilde mobların saldırmasını ayarlamak biraz zor oluyordu bende yaratıklar vuramıyodu![]()
Basit ve Kendi Aramızda Oynayacağımız Bir Oyun Diyorum.3D Yapsam Satmaya Kalkarım3d olsun daha iyi