Oyuna Başladığınızda Yaptığınız Noobluklar

burnsben

Marangoz
En iyi cevaplar
0
İlk Enderman ile karşılaşmamda o çıkardığı sesden korkmuştum.Sandalyeden düşmüştüm.O günden beri pek sevmiyorum oyunu.
NOT: Survivaldan halen korkuyorum.
 

Armegedons

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Çok iyi hatırlıyorum demiri elimle kırmıştım 10 dk kırılmadı sonra kırıldıktan sonra hiçbir şey vermediği için klavyeye yumruk attım klavyenin 4-5 tuşu parçalanmıştı :D
 

Camon32

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Zombiyi knk sanıyordum onla fantazilere giriyodum. Sonra gelip kesmişti beni :D
Ev yapmıştım. Sonra kılıcı bilmezdim. Kürekle fln dalardım. Neyseki ilk başladığımda neyi nasıl kıracağımı biliyordum.
Enderman'la ilk karşılaştığımda ALTIMA yapmiştım. O derece.
 

burnsben

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Bu mesajlardan anlıyacağınız gibi herkes ilk karşılaşmasında endermanla biraz/baya uğraşmış.
 

Prenscan13

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
rpg de komutları bilmiyordum ve öyle maden ara gibi komut verirdim insanlara ve herobrine var diye söylerdim ve herobrinenin ne olduğunu bilmezdim ve tak opdan ban yerdim
 

Exo

Gray
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Ben oyuna başladığımda kapıların bir yarısı açılıyor, yatak yok, açlık barı yoktu. Enderman'de zaten sonra eklendi.
 
M

MUHDE

Ziyaretçi
Ben oyuna başlandığımda "b" adlı tuşa basıpta blok alıyordun herkes gamemode 1 gibi birşeydi ama uçulmuyordu :(

Yenilerde faillikler*

 
Üst