Oyuna Başladığınızda Yaptığınız Noobluklar

TheRedstoneEngineer

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Fırın için cobblestone gerekiyordu. Her yeri aradım ama cobblestone bulamadım. Sadece normal taş vardı :) Sonra arkadaşıma sordum normal taşı kazınca kırıktaş geliyo dedi. Tabi normal taşı da elle kazmayı deneyince arkadaşım bu oyunu bırakmalısın gibi bir tavsiye verdi :D
 

Kuadra

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
*Videolarda taştan birşeyler yaparlardı bende hep yapmaya çalışırdım ama yapamazdım. Ayrıca cobbleyi çakıl sanardım. Hatta çoklu oyuncuda çakıldan ev yapmıştım :(
*Geceleri barışçıl gündüzleri kolayda oynardım :D
 

ShouldToBe

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
ilk oynayışımda şans eseri başlangıç sandığıyla başlamışım oyuna sandığı açmayı becerememiştim bende meşaleyi kırmıştım yanındaki sonra gece olunca 4 zombi ve 2 örümceğe o meşale ile dalmıştım ama 2 dakika dayanmıştım o kadar yaratığa karşı :D
 

Camon32

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ben birde İlk başladığımda( bu arada 1.2.5 versionunda bu.) Çakıl ve kömürü karıştırırdım. Çünkü textureları çok benzerdi.(Tekrar söylüyom 1.2.5 Versionunda böyleydi)
 

_Spiderus_

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ben yatak yapmaya çalışıodum yünler alttaydı ama sonra crafting tableyi yapmayı dedim olmamışdı evimin penceresi bile yoktu internetten video izledim bu foruma katıldım şu an proyum ._.
 

ICuba

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
ben oyuna başladığım zaman etrafda gezinen steveler vardı bende korkup kapamıstım
 
Üst