Oyuna Başladığınızda Yaptığınız Noobluklar

alp75

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Genelde Survival oynuyordum hiç odun fln kesmezdim.Oyunun direk dalmacaya kurulu sanıyordum(Creeper'a kafa atmak falan :D)bide tüyü bıçak sanmak ._.
 
Üst