|OyunKardeşliği| Vipsiz 1.8.1 Survival Açacağım Sponsora Falanda Gerek yok İçeri Gir

anti x r a y


  • Kullanılan toplam oy
    6

Flakman

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0


Şöyle Vipsiz 1.8.1 Survial oynasak tadından yenmez bende öyle düşünüyordum 10-15 pluginle oyuncu tagı olmadan
oyunculara survival adminlere GameMaster tagı vererek survival server açıcam fakat aklıma takılan X r a y sorunu başımın belası ya bi türlü karar veremedim olmalımı olmamalımı onun dışında eklemek istediğiniz bir şey varsa buyrun ;
 

Navastar

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Açarsan gelicem.X r a y olmamalı.Hatta kendini admin yapıp hile kullananları banlayabilirsin.Kendine item vermediğin sürece iyidir.
 
S

sergun26

Ziyaretçi
Spigot'ta öyle bir özellik vardı sanırım, spigot.yml içindeydi yanlış hatırlamıyorsam.
 
Üst