Pc Toplamama Yardım Edermisiniz

Alps

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Senelerdir yabancı forumlarda takılırım ilk defa bu kadar fanboy insan gördüm.
Hebao dediğiniz halt ne işe yarıyor ?
Çünkü ben pek oyun oynamıyorum da.
MC'nin grafikleri kesiyor beni.
Oynanışı iyi olsun yeter yani.
Bütçe sınırı yoksa buyur al bakalım.
Rezervuar al güzel bir tane.
48 PP Radyatör güzel fanlar.
Korozyon'u görünce gel buraya.
E tabi bütçe sınırı yoktu doğru.
Yenisini alırsın cağnııım n'olcak elinin kiri.
Derdim ama üstte 1000 demiş.
Dinleme hiç birini.
GTX 760 - R9 280 / 270X al.
Birde i5 4460 al.
Overclock yapacak duruma gelirsin 4790K'ya geçersin belki bir umut.
Z97 Mate vardı sanırsam onu al.
Corsair ram ve kasa al.
Arkadaşlar deneyimsiz onu bunu öneriyorlar.
Ram elinde patlarsa kasa parçalanırsa Corsair çat yenisini yollar.
Çevre bileşenlerin kaliteli olur en azından. :)
Birde ev kullanımı için bir SSD al.
Corsair LS serisi olabilir o da.

@OrllandO
Arkadaşı yanıltıp üzmeyelim. :)
2600K hala üst seviye bir CPU çok güzeldir.
Uzun bir deneyimim oldu.
Onun dışında 750ti yeterli kart.
Gayet yeterli sistem güle güle parçala. :)
 

owen_1

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Senelerdir yabancı forumlarda takılırım ilk defa bu kadar fanboy insan gördüm.
Hebao dediğiniz halt ne işe yarıyor ?
Çünkü ben pek oyun oynamıyorum da.
MC'nin grafikleri kesiyor beni.
Oynanışı iyi olsun yeter yani.
Bütçe sınırı yoksa buyur al bakalım.
Rezervuar al güzel bir tane.
48 PP Radyatör güzel fanlar.
Korozyon'u görünce gel buraya.
E tabi bütçe sınırı yoktu doğru.
Yenisini alırsın cağnııım n'olcak elinin kiri.
Derdim ama üstte 1000 demiş.
Dinleme hiç birini.
GTX 760 - R9 280 / 270X al.
Birde i5 4460 al.
Overclock yapacak duruma gelirsin 4790K'ya geçersin belki bir umut.
Z97 Mate vardı sanırsam onu al.
Corsair ram ve kasa al.
Arkadaşlar deneyimsiz onu bunu öneriyorlar.
Ram elinde patlarsa kasa parçalanırsa Corsair çat yenisini yollar.
Çevre bileşenlerin kaliteli olur en azından. :)
Birde ev kullanımı için bir SSD al.
Corsair LS serisi olabilir o da.

@OrllandO
Arkadaşı yanıltıp üzmeyelim. :)
2600K hala üst seviye bir CPU çok güzeldir.
Uzun bir deneyimim oldu.
Onun dışında 750ti yeterli kart.
Gayet yeterli sistem güle güle parçala. :)

3000 TL'ye göre iyi bir CPU değil ama.
 

OrllandO

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ben size 3000 TL direk bilgisayara verdim demiyorum zaten arkadaşlar. Klavye, mouse, monitör, ses sistemi, kulaklık gibi şeyler dahil buna.
 
Üst