PLAY.XFALLPVP.NET (1.7.10-1.15) | Türkiye'nin En İyi PVP Sunucusu ›› PRACTICE(Ranked-Unranked) - FFA - UHCFFA | [18.SEZON] HER GÜN ÖDÜLLÜ TURNUVA!

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Vuruşlarda ufak bir değişiklik yapıldı.
Sorunlar giderildi.

Arena temizleme metodu değiştirildi (TPS düşüşü engellendi)
Makine değiştirildi. (İşletim sistemi)
Bot sorununa bir açıklık getirildi.

Birkaç eklenti artık daha istikrarlı (kararlı) çalışıyor.

Forge ile girişler engellendi.
LabyMod artık kullanılmayacak.

Turnuva olmadığında kendimizi affettirmek adına herkese 10000 puan veriliyor (Otomatik)
Birkaç eklenti iyileştirildi.
 

JolteonWrench

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Ben Bu Swnin PvPden Factiona Geçtiği Zaman VIP Almıştım ve Hile Kullanmadığım Halde Ban Yemiştim. Şimdi Tekrar Gelip Oynayacağım Umarım Tekrar Böyle bir şey Yaşamam

Bu arada eğer /battle ile maça girip kazanırsanız daha sonrasında lobi parkurunu yaparken düşerseniz düellodaki adama bounty gidiyor ve sizden de eksiliyor tabii

Bu arada skypelara istek attım dönülmedi buraya da bırakıyorum swye girdim 10dk sonra ban yedim hilem falan yok kontrol edin skypedan
upload_2017-8-22_18-56-43.png
 

iReckt

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
ya beyler yardımcı olurmusunuz ! sw çok başarılı süper bir sw
mesela burdaki donor çeşitleri neerdir youtuber donoru falan varsa yazarmısınız alıcamda :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ben Bu Swnin PvPden Factiona Geçtiği Zaman VIP Almıştım ve Hile Kullanmadığım Halde Ban Yemiştim. Şimdi Tekrar Gelip Oynayacağım Umarım Tekrar Böyle bir şey Yaşamam

Bu arada eğer /battle ile maça girip kazanırsanız daha sonrasında lobi parkurunu yaparken düşerseniz düellodaki adama bounty gidiyor ve sizden de eksiliyor tabii

Bu arada skypelara istek attım dönülmedi buraya da bırakıyorum swye girdim 10dk sonra ban yedim hilem falan yok kontrol edin skypedan Ekli dosyayı görüntüle 54102
bende ban yedim :(
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ben Bu Swnin PvPden Factiona Geçtiği Zaman VIP Almıştım ve Hile Kullanmadığım Halde Ban Yemiştim. Şimdi Tekrar Gelip Oynayacağım Umarım Tekrar Böyle bir şey Yaşamam

Bu arada eğer /battle ile maça girip kazanırsanız daha sonrasında lobi parkurunu yaparken düşerseniz düellodaki adama bounty gidiyor ve sizden de eksiliyor tabii

Bu arada skypelara istek attım dönülmedi buraya da bırakıyorum swye girdim 10dk sonra ban yedim hilem falan yok kontrol edin skypedan Ekli dosyayı görüntüle 54102
Skype üzerinden ne yazık ki 7/24 destek vermediğimiz için beklemen yeterli olacaktır.

Makro koruması artık daha düzgün çalışıyor.
Hareket kontrolleri eskiye göre biraz olsun daha iyi.
1vs1 için arena klonlama sistemi sil baştan yazıldı.
Arenalarda 4 kişi olma sorunsalı giderildi.
Yetkililer için bir kaç yenilik getirildi.
Report sistemi özelleştirildi.
 

Mr_Obliviate

Play.BlokDunyasi.Net
En iyi cevaplar
18
@GameKingTr59 Singleplayer'da /title komut denemeleri yaptıktan sonra sunucunuza girdim başta çıkan title mesajı buga uğradı ve yaptığım değişikliklere göre çalıştı umarım anlatabilmişimdir
Kod:
on join:
    execute console command "title %player% times 0 30 0"
tarzı bir skript kullanın
 

GameKingTr59

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
1vs1 sistemimizi sil baştan kodlayan @Breakthrough a çok teşekkürler.
Şuanda 2 tane kit bulunmakta eğer ki bir sorun çıkmazsa kitler ve arenalar her gün artacaktır.
Arenada 4 kişi olma sorunu çözüldü.
Performans sorunları çözülmeye başlandı.
Mevcut arena sayısı: 7 (şu an için yeni arenalar yolda)
 

MrHappy

belki de bundan, artık hüznü ve acıyı paylaşıyoruz
En iyi cevaplar
0
ehehe.jpg

Selamlar!
2016 sonlarında kullanmış olduğumuz xFall v7 FFA Haritasını bir güzel düzenledik, içini lime lime ettik ve 2017 versiyonu haline getirdik.
+ PVP oynanabilirliği arttırıldı
+ Yeni binalar eklendi
+ Mevcut binalar restore edildi
+ Oynanabilirliği engelleyen ve haritayı daraltan dağlar yok edildi

@Breakthrough 'un sistem düzenlemeleri bittiği zaman haritamız oyuna konacaktır. xFall halen betada, asıl xFall çok yakında!
 
Üst