Plotme(Otomatik Arsa Sistemi)

iFredy

Play.FunnyPvP.Net
En iyi cevaplar
0
Merhaba MinecraftTürk Ailesi Benim Serverim Var Serverde Plotme de Adamlar Yüksekten Düsünce Can Gidiyor Onu Engelleyebilirmiyim Acil Yardım
 

DellBoyM

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
/rg flag __global__ invincible allow plotme dünyasına gidip yaz bunu bir yeri seçmiyorsun


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

DellBoyM

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ö.d başka sorun varmı ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

Poyro

Super Smash Brothers for Nintendo Switch
En iyi cevaplar
0
plotme ayarlanınca eski haline dönüyor :creeper:
 

DellBoyM

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Anlamadim daha acik yaz plotme dunyasi acinca normal dunya mi geliyor ?

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

Poyro

Super Smash Brothers for Nintendo Switch
En iyi cevaplar
0
hayır ayarlayınca eski hali oluyor. Kodlar eski halini alıyor
 

RAdestek

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bakın plotme için ilk olarak 1 plugin gereklidir:

Multiverse-Core

Ve düzgünce çalışması için yapmanız gerekenler :
1)İlk PlotMe.jar yükleyiniz.En güncel sürüm oldugunu kontrol edin.
2)Multiverse-Core plugini yükleyin.
3)(Önemli)/mv create Plotworld -g PlotMe | <-Tam olarak bu komutu yazcaksınız.
4)Yetkileri ayarlayın! : /mangaddp ''grup'' plotme.use.auto | plotme.use.* | plotme.use.claim | plotme.use.home gibi,... Sitesinden ayrıntılarına bakınız.
Not: plotme.use.* en kolay yoldur ve oyuncuların kullanacagı tüm yetkileri ekler.Güvenlidir.
Not2:Ayrıca ölümsüzlük kapamak için arkadaşımızın dediği gibi: ''rg flag __global__ invincible allow plotme dünyasına gidip yaz bunu bir yeri seçmiyorsun'' Böylede ölümsüzlük kapanacaktır.

PlotMe Plugini Güncel Sürüm :
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Not:1.7.2 son sürümüdür.Sitesinden 1.7.9 uda yapabilirsiniz.(serveriniz 1.7.9 ise)[DOUBLEPOST=1400617075,1400617038][/DOUBLEPOST]
ben plotmeyi kuruyorum ama herkes arsaları kırabiliyor sorun nedir?
son yazdıgım metni oku
 

RAdestek

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bunun sebebide fazla eski sürüm plugin kullanman ve fazla dünya kullanmandır.
Ya gereksiz dünyaları silceksin yada pluginleri silip(gereksizleri) eski sürüm pluginleri uptade etceksin yani güncelliyeceksin.
Permgen space çok fazla ram kullanılıyor anlamına gelir.
Aynı şekilde OutofMemory hatasıda öyle.Permgen space nin yanınad yazar Server chunks'da (nitrado panelinde)
 

RAdestek

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
hayır end ve netheri silsen bile onlar yeniden oluşur.

world_the_end
world_the_nether
world
bu üçü hariç başka dünyaları silmelisin.
eğer world gereksizse başka dünya varsa silebilirsin ama
 
Üst