Altın Provanas >[1.20-1.21.8]< Survival & Skyblock & BoxPvP & SkyPvP >[oyna.provanas.com]<

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
pvp ayarlandimi ?

GT-I9070 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Serverimin en büyük açığı pvp zaten, bir türlü düzeltemedim. Claimde pvp açsam ayrı dert, kapasam ayrı. Başka şeylerde denedik ama faction tarzı bir çözüm lazım bize sanırım. Önerilere açık durumdayım.
 

BatEast

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
bence serverde claimde pvp açılması çok kötü olur ... claimde pvp kapalı olması insanın bölgesinde huzurlu olmasını sağlıyor :D :)
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
Pvp için claim pluginiyle uyumlu bir saldırmaya olanak veren yeni bir plugin lazım.
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
Server faction gibi zaten çoğu kişide 5 m üstü para var ne önlemi alıcaksın ki claimde pvp açmalısınız artık bence serverinizde herkes gelişti açılmalı artık
Claimde pvp açsam ancak düşük itemlı adamlar ölecek, yine istediğinizi elde edemeyeceksiniz, o yüzden pvp platformuna özel bir yer olmalı arena ya da başka bir şey. Araştırıyorum hala.
 

ArcadeFire

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Merhabalar, Server'a girerken "İsminiz uygun olmayan karakterler içeriyor" diye bi uyarı alıyorum ve server'a giremiyorum. İsmimde ise uygun olmayan hiçbir karakter yok. Bunun çözümünü bilen var mı?
 

BatEast

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
VIP lere 1 stack enchli elma verriliomuş diye serverden hafif soğudum VIPler diye vipssizleri küçük görüyolar .... şu 1stack enchli elma abartı !!! onun yerine bari 10-15 tane verin adam her ws yi o yüzden alıo ... p5 le vip 5 setli biri ws yapcakken adam enchli yiyo p5 setli ölüyo yani .... bide ben ss yollmaıştım tp tuzağı 1 gün ban dı ama adamlar daha 1 gün geçmeden sabah oyundaydılar ....
 
Son düzenleme:

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
VIP lere 1 stack enchli elma verriliomuş diye serverden hafif soğudum VIPler diye vipssizleri küçük görüyolar .... şu 1stack enchli elma abartı !!! onun yerine bari 10-15 tane verin adam her ws yi o yüzden alıo ... p5 le vip 5 setli biri ws yapcakken adam enchli yiyo p5 setli ölüyo yani .... bide ben ss yollmaıştım tp tuzağı 1 gün ban dı ama adamlar daha 1 gün geçmeden sabah oyundaydılar ....
İlk olarak viplere verilen elma miktarı 1 stack falan değil. Aşağıdaki resimdeki gibi ultralar 6 günde bir 16 tane alıyor. Plat 16, dia 8, emerald 4, gold 2 diye gidiyor bu.

2. si tp tuzağını ilk kez yaptığında 1 gün ban + itemları geri veriyorum. Kurallar bölümünü yine okumamışsın, orada gayet net belirtiliyor. Bir daha yaparsa 1 ay ban atıyorum.
"[17:47:00] [Server thread/INFO]: Kritex issued server command: /tempban bl00dyRaven 13h bir gün ban sebep: tp tuzagi" 13 saatlik attık, sabah 10 da açılacak şekilde. gördüğün üzere.
ArcadeFire veya Fearless 2sini de denedim
Belki daha önce kullanılmış isimlerdir, yeni bir isimle denemeni öneririm.
 
Üst