Altın Provanas >[1.20-1.21.8]< Survival & Skyblock & BoxPvP & SkyPvP >[oyna.provanas.com]<

KarakuleMC

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
1
Konu düzenlemesi yapsanıza. Adminlerden rica edin yada bu konu kapattırıp yeni bir konu açın. Sunucuda sadece survival games yok. Hub diye geçiyor sunucu. Daha fazla oyuncu gelceğini düşünüyorum.
 

EminG

Em El Ci Pıro Oğ may Gat !
En iyi cevaplar
0
Sunucunuz Tam Benim Sevdiğim Sunucu tipi.
Bir Yıl Önce Görmüştüm Sunucunuzu.
Ancak Tek O Sunucunun Server.ico Resmi Nedeniyle Gelmemiştim ve Düzgün bir Oyun için Kendi Sunucumu Açmıştım
Sunucum Sizinki Gibi Baya Tutuldu ( hatta Faction Bölümünün En Çok Görüntülenen 2. Konusu Oldu )
ancak Sonunda Teknik Sebeplerle Pes Ettim. Halen Türkiyede Düzgün Bir Sunucu Bulamıyorum.
Bir Provanas Var Potansiyeli Olan. Bir Yıl Boyunca Yılmamış Olan. Ancak o da Gidip Fotoğrafını Anime Kızı Yapmış.
Animelerden ve Animecilerden Aşırı Nefret Etmem Sebebiyle Halen Sunucunuza Gelmiyorum.
Ancak Eğer Değiştirmeyi Düşünürseniz Emin Olun Gelip ilk Günde Vipimi Alırım.
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
Sunucunuz Tam Benim Sevdiğim Sunucu tipi.
Bir Yıl Önce Görmüştüm Sunucunuzu.
Ancak Tek O Sunucunun Server.ico Resmi Nedeniyle Gelmemiştim ve Düzgün bir Oyun için Kendi Sunucumu Açmıştım
Sunucum Sizinki Gibi Baya Tutuldu ( hatta Faction Bölümünün En Çok Görüntülenen 2. Konusu Oldu )
ancak Sonunda Teknik Sebeplerle Pes Ettim. Halen Türkiyede Düzgün Bir Sunucu Bulamıyorum.
Bir Provanas Var Potansiyeli Olan. Bir Yıl Boyunca Yılmamış Olan. Ancak o da Gidip Fotoğrafını Anime Kızı Yapmış.
Animelerden ve Animecilerden Aşırı Nefret Etmem Sebebiyle Halen Sunucunuza Gelmiyorum.
Ancak Eğer Değiştirmeyi Düşünürseniz Emin Olun Gelip ilk Günde Vipimi Alırım.
Açıkçası önüme gelen ilk iconu koydum. Anime de izlemiyorum. Bu arada server 2 senedir açık.
 

sanalikaa

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Hayatımda bu kadar çirkin survival server görmedim arkadaş. 2 hafta girmeyince claim silinirmiş. napayım öyle serveri belki bilgisayarım arızalandı ? ayrıca arsalı survival serverinide ilk defa gördüm. survival dediğin düz mape insanların evler yapmasıdır, istediği kadar yükseklikte ev yapmasıdır, istediği kadar genişletebilmesidir, istediği tarz ev yapabilmesidir. bu sruvival değil faction-survival gibi bir şey olmuş hiçbirşey anlayamadım. böyle devam ederseniz isterse pewdiepie tanıtsın, yakın zamanda biter bu serverin işi.
 

Throttia

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Hayatımda bu kadar çirkin survival server görmedim arkadaş. 2 hafta girmeyince claim silinirmiş. napayım öyle serveri belki bilgisayarım arızalandı ? ayrıca arsalı survival serverinide ilk defa gördüm. survival dediğin düz mape insanların evler yapmasıdır, istediği kadar yükseklikte ev yapmasıdır, istediği kadar genişletebilmesidir, istediği tarz ev yapabilmesidir. bu sruvival değil faction-survival gibi bir şey olmuş hiçbirşey anlayamadım. böyle devam ederseniz isterse pewdiepie tanıtsın, yakın zamanda biter bu serverin işi.
Aslında PewDiePie tanıtırsa pek dediğin gibi olmaz.
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
Hayatımda bu kadar çirkin survival server görmedim arkadaş. 2 hafta girmeyince claim silinirmiş. napayım öyle serveri belki bilgisayarım arızalandı ? ayrıca arsalı survival serverinide ilk defa gördüm. survival dediğin düz mape insanların evler yapmasıdır, istediği kadar yükseklikte ev yapmasıdır, istediği kadar genişletebilmesidir, istediği tarz ev yapabilmesidir. bu sruvival değil faction-survival gibi bir şey olmuş hiçbirşey anlayamadım. böyle devam ederseniz isterse pewdiepie tanıtsın, yakın zamanda biter bu serverin işi.
Kurallar bölümünde yazıyor 2 haftayı geçenlerin girmezse claimleri kaldırılacağı. Bu servera 10 kişi girmiyor binlerce insan giriyor. Ona göre değerlendirin
 

ProfeniX

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hayatımda bu kadar çirkin survival server görmedim arkadaş. 2 hafta girmeyince claim silinirmiş. napayım öyle serveri belki bilgisayarım arızalandı ? ayrıca arsalı survival serverinide ilk defa gördüm. survival dediğin düz mape insanların evler yapmasıdır, istediği kadar yükseklikte ev yapmasıdır, istediği kadar genişletebilmesidir, istediği tarz ev yapabilmesidir. bu sruvival değil faction-survival gibi bir şey olmuş hiçbirşey anlayamadım. böyle devam ederseniz isterse pewdiepie tanıtsın, yakın zamanda biter bu serverin işi.
Valla hak ediyosunuz arkadaş,evlerinizi biraz düzgün yapın ya.Ben kocaman şehir kuruyorum yollar,evler yapıyorum,kale yapıyorum surlarla çeviriyorum.Adam geliyor yanına 10x10'luk claimde küp ev yapıyor.Biraz estetik sahibi olun ayrıca neden başkalarının evinin yanına yapıyorsunuz evinizi? Sorun çıkacağını siz de biliyorsunuz adım gibi eminim.Ev yapmayı bilmiyorsanız youtubedan izleyin,çalın.
 

Kritex

Engineer
En iyi cevaplar
0
Valla hak ediyosunuz arkadaş,evlerinizi biraz düzgün yapın ya.Ben kocaman şehir kuruyorum yollar,evler yapıyorum,kale yapıyorum surlarla çeviriyorum.Adam geliyor yanına 10x10'luk claimde küp ev yapıyor.Biraz estetik sahibi olun ayrıca neden başkalarının evinin yanına yapıyorsunuz evinizi? Sorun çıkacağını siz de biliyorsunuz adım gibi eminim.Ev yapmayı bilmiyorsanız youtubedan izleyin,çalın.
Aynı şekilde düzgün evlerin hiçbirini ellemiyorum 100 gün geçse dahi.
 
Üst