RaidCall 'a neden girilmemeli.

OrangeLemon

Let it die
En iyi cevaplar
0
Neden mi girilmez adı üstünde hücum çağrısı ve genelde burda bass cı bücürler bass cı ergenle ve kezbanlar bulunur o yüzden her zaman ts3 kullanmanızı tavsiye ederim :p iyi günler ama örnek vermek istiyorum.
 

XectioNN

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
RaidCall'ı Çogunlukla Metin2 Oynıyanlar Kullanır Diye Biliyodum ._.
Diss to Eminem And Ceza

İşşiz İşşiz Dinledim Bide :pof:
 
Üst