Rap Sohbet Konusu

Ne içersiniz efendim?


  • Kullanılan toplam oy
    8

ToyBonnie

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Merhaba arkadaşlar, genelde rock dinleyen bir insan olarak aynı müzik türünü dinlemekten bıktığım ve yeni şeyler denemek amaçlı şu önyargıyla yaklaştığım rap müziğininden birkaç parça dinledikten ve forumda bir rap konusuna rastladıktan sonra böyle bir konu açmaya karar verdim.:p
Benim gibi yeni dinlemeye baslayan birine önerebileceğiniz parçalar varsa ve benimle paylaşabilirseniz hoş olur aslında ^^
Öneren arkadaşa buradan teşekkürler :3
@Nyxia @umut_ @ContraSehabe @veunuttuğumdigerrapseverler
 
En iyi cevaplar
0
bende rapten sıkıldığım ve beklediğim sanatçı albüm çıkarmadığı için metale başlamıştım ne çok ortak yönümüz var .s
 

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
Yeni Dinlemeye Başlayan Birine Önerilecek Hmm Tek Şarkı Değilde Genel Olarak Arşiv Halinde Dinleyebileceğin Önerilerim Olabilir
Mesela Üstad'lardan Başlayabilirsin
Ceza
Sagopa
Fuat
Bunlardan Biraz Takıldıktan Sonra
Allame
Hidra
Contra
No.1
Şehinşah
Norm
Sansar
Falan Gidebilirsin Biraz Daha Sonra Küçük Çaplı Fazla Bestesi Olmayan Kişilere Girişebilirsin Hatta arada Hafif Doz Alabilirsin :p
Arşivim Olduğu Halde Genelde Evde Olduğum Sürece Radyo Olarak Dinlemek Hoşuma Gider Pek Aynı Şeylerden Değilde Farklı Sesler İşitmek İçin Takılırım Bunlarda
Türkrapfm Canlı Yayınlar Falan Yapıyor Rap Konusunda Sohbetler Cart Curt Saatlerine Bakabilirsin
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Birde Yeni Açılan Kral Rap Fm Var Onada Göz Atabilirsin
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
 

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Öneriler için teşekkürler, contranın adını cevremden de çok duyuyorum sanırım bi bakmaktan zarar gelmez xd. Contra dan önerileriniz var mı peki ? :)
Ölü, Tehlikeli, Zamanda Yolculuk, Çivi, Telkin, Yatıştırıcı. Daha çok var ama en iyileri bunlar.
(Tehlikeli, Çivi ve Telkin biraz yavaş ama ben en çok onları seviyorum xd)

He birde Batarya Company var, Allame vs.nin bulunduğu bir grup. Ona da bakmanı öneririm.

Not: Çivide ağlayabilirsin :(
[DOUBLEPOST=1435361762,1435361729][/DOUBLEPOST]
olm 2007 de dinlemeye başlamıştım adamı özledim la :/
Normaldir. Adam şarkı atacağına Thug Life videosu atıyor xd
 

Prefer

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Öneriler için teşekkürler, contranın adını cevremden de çok duyuyorum sanırım bi bakmaktan zarar gelmez xd. Contra dan önerileriniz var mı peki ? :)
Ölü yü dinleme. Ölü yerine, Ötesi dinle, çelişki, playboy, çivi, tehlikeli. Bunlarla başla.[DOUBLEPOST=1435362161,1435362087][/DOUBLEPOST]
Yeni Dinlemeye Başlayan Birine Önerilecek Hmm Tek Şarkı Değilde Genel Olarak Arşiv Halinde Dinleyebileceğin Önerilerim Olabilir
Mesela Üstad'lardan Başlayabilirsin
Ceza
Sagopa
Fuat
Bunlardan Biraz Takıldıktan Sonra
Allame
Hidra
Contra
No.1
Şehinşah
Norm
Sansar
Falan Gidebilirsin Biraz Daha Sonra Küçük Çaplı Fazla Bestesi Olmayan Kişilere Girişebilirsin Hatta arada Hafif Doz Alabilirsin :p
Arşivim Olduğu Halde Genelde Evde Olduğum Sürece Radyo Olarak Dinlemek Hoşuma Gider Pek Aynı Şeylerden Değilde Farklı Sesler İşitmek İçin Takılırım Bunlarda
Türkrapfm Canlı Yayınlar Falan Yapıyor Rap Konusunda Sohbetler Cart Curt Saatlerine Bakabilirsin
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Birde Yeni Açılan Kral Rap Fm Var Onada Göz Atabilirsin
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Sen direk girmişsin, olmaz hele yeni dinleyen kişi, No.1'i anlayamaz o liste'den Norm, allame ve no.1'i sil gerisi çöp zaten.
 

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ölü yü dinleme. Ölü yerine, Ötesi dinle, çelişki, playboy, çivi, tehlikeli. Bunlarla başla.[DOUBLEPOST=1435362161,1435362087][/DOUBLEPOST]
Sen direk girmişsin, olmaz hele yeni dinleyen kişi, No.1'i anlayamaz o liste'den Norm, allame ve no.1'i sil gerisi çöp zaten.
Ölüye laf yok xd
 

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Güzel bir dinleyici olduğunda anlayacaksın, umarım karşına çıkarımda ; Keşke sözünü dinleseydim dersin.
Güzel dinleyiciyim ki senin söylediklerinle benimkiler aynı bir tek ölüyü fazla söyledim o da hoşuma gidiyor beat'ı filan zevkler ve renkler tartışılmaz la xd
 
Üst