Redstone Sorunu

AtakanSahin26

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar hepinize selamlar benim bir sorunum var faction sunucuyla ilgili.
1v1 arena yaparken ws atılan zemine basınç plakası döşedik ki oraya basıldığında yukarıdaki giriş bölümü kapansın. Bu en azından sonradan girmeye çalışan kişileri engeller diye düşündük fakat dediğim gibi sorun yaşadık.
Basınç plakalalarının altına redstone koyulduğunda plakaya basılırken hiçbir şekilde yemek yenmiyor. Taş basınç plakası falan yerleştirdik bir çözüm oldu fakat oda sadece ws atan iki kişiden yemek yiyen kişiye vurulmadığında oluyor.
Alttaki redstoneleri kırdık bu sorun tamamen gitti ama onlara ihtiyacımız var.
Bir yolunu bilen varsa cidden çok ihtiyacım var şimdiden yorum yapan herkese teşekkür ediyorum.
 
Son düzenleme:

AtakanSahin26

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Bende öyle düşünüyorum
Çakma AAC var sunucuda sanırım o sorun çıkartıyor.
CombatLog veya CombatQuitte olabilir
 

AlperKTS

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
7
CommandSigns Koyabilirsiniz. Engel olarak cam koyabilirsiniz. tp x y z commandıyla arenanın içine ışınlanabilir basınç plakası eskide kaldı birde şu komutu deneyin stoplag -c anladığım kadarıyla basınç plakasına basılmıyor.
 

AtakanSahin26

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Basınç plakasına basılıyor, basılınca alta elektrik gidiyor onda sorun yok fakat üstünde yemek yenmiyor.
Eğer tp x y z kullanırsak iki kişiden fazla kişi 1v1 arenaya girilebilir
 

AlperKTS

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
7
Basınç plakasına basılıyor, basılınca alta elektrik gidiyor onda sorun yok fakat üstünde yemek yenmiyor.
Eğer tp x y z kullanırsak iki kişiden fazla kişi 1v1 arenaya girilebilir
Hey adamım
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
Bu plugini indirip 1vs1 arenayı yapabilirsin :) her şey için çözüm vardır benim için hiç sıkıntı değil.
 

xaxgx123x

Marangoz
En iyi cevaplar
0
eğer server kurduysan pluginlerle çözebilirsin veya sistemlerle 2 kişi girdikten sonra butonu silmesini sağlarsın böylece başkası giremez
 
Üst