[Rehber] Hamachi'siz Server Kurma (No-IP)

HawK95

Marangoz
En iyi cevaplar
0
skype utorrent felan açıksa kapatıp öyle dene olmazsa port açmayı tam yapamamış olabilirsin tekrar portları kontrol et.
 

HawK95

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Ctrl+Shift+Esc yap sonra ordan işlemler sekmesine bas javaw.exe yi bul sonra işlemi sonlandır de. olmazsa bilgisayarı yeniden başlat olmazsa port açmayı tekrar yap.
 

WARCRAFT

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
bende yapamiyorum kardasim olmuyor yapiyorum yapiyorum olmuyor java.exe yükledim port açmayida yaptim olmadi
 

hanza

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
server gözüktü mcde bende girdim ama arkadaşım giremedi gözükmedi server ona
 

hanza

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
galiba sorunu buldum NO-ip duc yulamasındaki ipde 192.168.1.3 yazması gerekşrken başka ir ip yazıyr sorun buysa nasıl düzelticem
 

HawK95

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Ben açayım bi, siz girebilyomusunuz bakayım böylece hata nerde bulmuş oluruz. Birde sever.propeties dosyasındaki server-ip kısmını ellemeyin
 

AbdullahakbaY

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
Ben Vodem kullanıyorum(vınn'ın vodafone versiyonu) port açma falan hadisesi o işler nasıl olacak bende?
 

sTnbuLLu

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Yav herşeyi ama herşeyi harfiyen uyguladım 2 saattir uğraşıyorum ama şu port işini çözemedim arkadaş (Şimdiden yardım edecek arkadaşlardan Allah razı olsun)
HATA:[INFO] Starting minecraft server version 1.2.5
[INFO] Loading properties
[INFO] Starting Minecraft server on 31.200.70.18:25565
[WARNING] **** FAILED TO BIND TO PORT!
[WARNING] The exception was: java.net.BindException: Cannot assign requested address: JVM_Bind
[WARNING] Perhaps a server is already running on that port?. Bu işte çözümü varmıdır varsa nedir lütfen yardım edin...
 

HawK95

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Ben Vodem kullanıyorum(vınn'ın vodafone versiyonu) port açma falan hadisesi o işler nasıl olacak bende?

Ben gerek yok diye biliyorum. Bende kullandım çünkü ama vodem kotalı değilmi?

Yav herşeyi ama herşeyi harfiyen uyguladım 2 saattir uğraşıyorum ama şu port işini çözemedim arkadaş (Şimdiden yardım edecek arkadaşlardan Allah razı olsun)
HATA:[INFO] Starting minecraft server version 1.2.5
[INFO] Loading properties
[INFO] Starting Minecraft server on 31.200.70.18:25565
[WARNING] **** FAILED TO BIND TO PORT!
[WARNING] The exception was: java.net.BindException: Cannot assign requested address: JVM_Bind
[WARNING] Perhaps a server is already running on that port?. Bu işte çözümü varmıdır varsa nedir lütfen yardım edin...

Portu başka bir program kullandığı için oluyodur.Hamachi, Skype, uTorrent gibi programları kapat öyle dene. Olmazsa modemde açtığın portu değiştir yani 25565 yerine 25600 falan yap istediğini yapabilirsin ama başka programlar tarafından kullanılıyor olmasın.

Birde
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
şu an açık bi girmeyi deneyin oluyormu bakayım.
 
Üst