Reklam saçmalığı

zombiespaceman1

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar bir server reklamını vermiş habire serverin konusunun bildirimi geliyor ben o konuyu izlemiyorum ki
 

Midoss

Bay Boş
En iyi cevaplar
1
Adamlar oradan para kazanıyor

GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

zombiespaceman1

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
ya zaten konuların altında üstünde vede adres çubuğunda yazıyor . yeter bukadarı bence bildirim kalkmalı
 

Canyo

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bana günde en az 40-50 bildirim geliyor. Hepsine teker teker bakıyorum. Sana ayda yılda 1-2 kere sunucu reklam bildirimi geliyor çok mu ? Sadece kendinizi düşünmeyin lütfen. Belkide reklamlarla kazanılan paralarla bu forum ayakta duruyor.
 
Son düzenleme:

Crafted

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Bana günde 60 bildirim geliyor her zaman değil tabi ortalama 35-40
 

Canyo

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ya beyler siz konuyu farklı yere çekiyorsunuz ama. Olay kaç bildirim gelmesiyle alakalı değil. Gider tüm forumları izle derim bana da günde en az 200 bildirim gelir. Olay çirkeflik yapılmasında.
 

Crafted

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ya beyler siz konuyu farklı yere çekiyorsunuz ama. Olay kaç bildirim gelmesiyle alakalı değil. Gider tüm forumları izle derim bana da günde en az 200 bildirim gelir. Olay çirkeflik yapılmasında.
Valla ben bi kere paylaştım bu eleman paylaştı sonra :D
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ya beyler siz konuyu farklı yere çekiyorsunuz ama. Olay kaç bildirim gelmesiyle alakalı değil. Gider tüm forumları izle derim bana da günde en az 200 bildirim gelir. Olay çirkeflik yapılmasında.
Yok ya alakası yok cidden hep mesajlarıma cevap geliyor.Dünden beri şu ana kadar 200 mesaj attığım için olabilir :lol:
 

mehmettaskin

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Adamların para kazanması lazım onlar para kazanamazlarsa sende forumda duramazsın kapanır.
 
Üst