♕TheProfessional♕
Kızıltaş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
bir şey olmaz bi cep açarım bırakır senimixing yapar kanka herobrine'ın kalesinde tutsak bölgesindeyim gel beni kurtar
bir şey olmaz bi cep açarım bırakır senimixing yapar kanka herobrine'ın kalesinde tutsak bölgesindeyim gel beni kurtar
/me bi lipton ice tea içip koltuğa oturup TV izlerbir şey olmaz bi cep açarım bırakır seni![]()
gerçek kaliteli bir rpg serverda 1 hafta oynarsan shakspere mi görürsünGereksiz bir şey ne gerek var oyunu shakspereye ceviriyolar![]()
Aynen Bende Merak EdiyordumHmm bende rpg ne diye merak ediyordum
O kadar uğraşmısın beğendim![]()
tabikide yasak.Arkadaşlar.Biri hemen söylesin Süpermen yapmak yasak mı ?
Yalan yanlış şeyler öğrenmeHepsini okudum ama bi baglanti yapamadim okumusdumki herobrine rpg ymiş