legend706
Taş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Öncelikle Merhabalar arkadaşlar. BEnim bir sorunum var YEni bir server kurdum ama regionlar karıştı yeni harita ve yeni regionlar yapacağım ama sadece biryere çok emek verdim onu schematic olarak kaydetmek istiyorum tahta baltayla seçiyorum //schematic save isyeri diyorum Yout clipboard is empty. use //copy first diyor //copy isyeri diyorum ve şu hatayı veriyor :
Şimden Çok teşekkürler yardımcı olanı serverimde Rehber yapacağım
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor.
Giriş yap veya üye ol.
Şimden Çok teşekkürler yardımcı olanı serverimde Rehber yapacağım