Sizce nasıl gidiyorum ?

RandomMac5

KreeDome
En iyi cevaplar
0
Merhaba Arkadaşlar bugün sizlere Tekrardan başladığım Modern Rpg sunucusu hakkında Birkaç resim atacağım ( bigilendirme vermeyeceğim Sadece resim) Daha bugün başladım ve Texture pack ile oynadım biraz :) Bilgi olarak Bu sefer Ciddi olacam yani eksimlerimiz olmayacak Bide Fark olarak Whitelist olmayacak çünkü hiç kimse Doğru düzgün role yapmıyordu önceki Sunucuda herneyse işte resimler ;


 

Pr1sonsoul

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Uçarak! Evet, ödülüm nerede alayım. Şaka maka güzel olmuş, belki bi' texture pack ile daha güzel olabilir bilemiyorum.
 

Swertyy

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Güzel bence bunların sistemleri vs. zor iş ama yaparsan güzel olur. Ama madem şu an inşaat ile uğraşıyorsun tek şehir olmasın biraz daha küçük en az 2 bence 3 şehir olsun.
 

RandomMac5

KreeDome
En iyi cevaplar
0
Güzel bence bunların sistemleri vs. zor iş ama yaparsan güzel olur. Ama madem şu an inşaat ile uğraşıyorsun tek şehir olmasın biraz daha küçük en az 2 bence 3 şehir olsun.
Bence tek olması daha iyi olacak (aslında haritaya başladım ya ondan :p ) diye yapmadım haritanın şekli

Herkese Yorumları için teşekkür ederim :)[DOUBLEPOST=1438722059,1438721913][/DOUBLEPOST]
Fikir, sunucu falan güzelde. Ben o köylüyü görünce sandalyeden düşüyordum... ._.
onu değişik bir şey için kullanacağım ondan yaptım :)
 
Üst