Skript [Soru] - Kendini Tekrarlama Hatası

BraveHero

Dobloyu n'aptın
En iyi cevaplar
1
Bir skript yaptım ancak sürekli kendini tekrar ediyor. Yardımcı olursanız sevinirim

Edit = /d player komutunu girince tekrar on command /d çalışıyor sanırım. Çözümünü bulursanız tşk öd.

Kod =
Kod:
on command "/d":
    chance of 50%:
        execute player command "/d player xdkiller101"
        execute console command "/nick %player% xdkiller101"
    chance of 50%:
        execute player command "/d player ben186"
        execute console command "/nick %player% ben186"
    chance of 50%:
        execute player command "/d player _epicos_"
        execute console command "/nick %player% _epicos_"
    chance of 50%:
        execute player command "/d player TheRedDeath"
        execute console command "/nick %player% TheRedDeath"
    chance of 50%:
        execute player command "/d player emepink"
        execute console command "/nick %player% emepink"
    chance of 50%:
        execute player command "/d player SkyTheKnight"
        execute console command "/nick %player% SkyTheKnight"
    chance of 50%:
        execute player command "/d player carnalizer"
        execute console command "/nick %player% carnalizer"
    chance of 50%:
        execute player command "/d player baban"
        execute console command "/nick %player% baban"
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Hepsi %50olduğu için aynı %50 lik kısma gelenlerin hepsini çalıştırması olabilir mi ?
 

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
Toplam % Oranı %100 Olması Lazım Ve Stop Kullanırsan Sorun Geçecektir
 

likecraft

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
şöyle yapicaksin
disguisecraft plugini mi mesela;
execute player command "/d player _epicos_"
bunun yerine
execute player command "/disguisecraft: d player _epicos_"
boşlugu sil :D oluyor diye yapmadim.
 
Üst