Sonuç: Arkadaş gereksiz ve tek yaptığı vaktimizi çalmak.Bunlara bakınca şöyle düşünüyorum:
"2013 teki forumun güzelliğinden eser kalmadı. Ne hale geldik"
Pes etmiyorum fakat daha ne yapabilirim bunları forumdan uzaklaştırmak için ? Elimden ne gelebilir başka ?
Aklıma 5 yaşındaki MC'yi lapis kazmak sanan çocuk geldi :'(Uzaklaştıramassın ben HeroBrine'ım
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hala şu Herobrine furyasına inanan var mı? Harbiden bu forumu Herobrine'den ancak temizledik.[DOUBLEPOST=1432049151,1432049109][/DOUBLEPOST]Uzaklaştıramassın ben HeroBrine'ım
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Gerçi temizlemede yararım olmadı ama... Neyse.Hala şu Herobrine furyasına inanan var mı? Harbiden bu forumu Herobrine'den ancak temizledik.
Arkadaşlar bidaha geldim ama bugün başka bir şeyle geldim bidaha mal mal konu açmicam söz veriyorum
Argo kullanmicam kızmıcam
Ben hayatımda böyle bir ironi görmedim.Uzaklaştıramassın ben HeroBrine'ım
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
herkes 1 şans hak eder düzgünce kullansan iyi olur
Orasını düşünmedim 1 dokko .s.sBu 2 oldu ama![]()