- En iyi cevaplar
- 0
Biliyordum aslanım!Künefe diyorum başka bir şey demiyorum!
Biliyordum aslanım!Künefe diyorum başka bir şey demiyorum!
Forumu iyice parçaladınız, dış güçler saldırdığında direk alırlar.Kazandibi diyorum başka bir şey demiyorum!
Dostum Legolas'ı kendi pis oyunlarına karıştırma lütfen sonuçta oğlumun en yakın arkadaşlarındanO zaman WAR !![]()
En yakınından gelen zarar "Ölümden ağırdır !"Dostum Legolas'ı kendi pis oyunlarına karıştırma lütfen sonuçta oğlumun en yakın arkadaşlarından![]()
O zaman künefecilere en büyük darbeyi vuran benimEn yakınından gelen zarar "Ölümden ağırdır !"
Fakat bizim yakınlarımız insanlar gibi değildir asla ihanet etmez !En yakınından gelen zarar "Ölümden ağırdır !"
O zaman künefecilere en büyük darbeyi vuran benim![]()
Daha dur daha forumun %97'si bizim elimizde (Küsüratlı sayı atayım ki salladığım belli olmasına![]()
Zafer ! Vurun çanlara künefeciler ! Zafer çanlarını inletin !![]()
Forumun %97'sini susturdum hahahaDaha dur daha forumun %97'si bizim elimizde (Küsüratlı sayı atayım ki salladığım belli olmasın)
Zafer !!!Forumun %97'sini susturdum hahaha![]()
Zafer asla sizin değil olamıcakta.Suskunluğumuz asaletimizdendir![]()
Diyorsunuz...