SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

bgencacat

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Arkadaş en son 1 ay önce mesaj atmıştım internet sitesi üzerinden destek talebi açılmıyor diye adamlar birkaç güne düzelir demişti ve durum hala aynı.
Arkadaşlar size ulaşabileceğimiz herhangi bir mercih var mı? Teşekkürler.
Facebook sayfasından ulaşabilirsin
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
1.8.9 Optifine eklenmiş.

Sizi bu yüzden seviyorum oyuncuların isteklerine saygı duyuyorsunuz ve elinizden geldiğince gerçekleştirmeye çalışıyorsunuz <3
 

CrafterMan24

Arduino is my life :C
En iyi cevaplar
0
Launcher'ınızda arkaplan müzik paketleri neden zorunluluk anlamıyorum.

İnternetim fazlasıyla yavaş ve ses kartım çalışmıyor, bilgisayarımdan ses alamıyorum. Sırf bu sorun yüzünden ne kadar girmek istesem de sunucuya giremiyorum*
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Launcher'ınızda arkaplan müzik paketleri neden zorunluluk anlamıyorum.

İnternetim fazlasıyla yavaş ve ses kartım çalışmıyor, bilgisayarımdan ses alamıyorum. Sırf bu sorun yüzünden ne kadar girmek istesem de sunucuya giremiyorum*
Launcher arka plan müzik paketi yalnızca 1 defaya mahsus indirilen bir şeydir ve yanılmıyorsam OGG formatında sıkıştırılmış dosyalar olduğundan tüm müzik paketi çok çok düşük bir yer tutuyor. Bu nedenle sunucuya giremediğini söylemişsin, sorun yaşadığın yeri resimlerle gösterirsen yardımcı olabilirim.
 

CrafterMan24

Arduino is my life :C
En iyi cevaplar
0
Uçanları Marvel işe alıyor, bizde programcılık lazım (:
Ben low level programcıyım :( İşletim sistemi yapmak, donanımsal komutlarla uğraşmak, sürücü yazmak, derleyici yapmak falan :( C, Assembly falan ile ilgileniyorum ben. Tabii halen C# ve Java biliyorum (fakat Bukkit API ile çok az uğraştım) ama pek de kullandığım söylenemez xd

Büyük ihtimal işinize yaramam, C# ve Java ile sunucu için yapılacak şeyler de az anca launcher falan işte, zaten o da sizde var :C
 

KarakuleMC

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
1
Şu sitenizide yenileseniz artıkın. Birde premiumlar için özel giriş yapsanız. Zorla başka hesap açıp girmek zorunda kalıyoruz. Ayriyeten inanılmaz derece hile var. Hile korumalarında geliştirme yada benzeri şeyler yapın. Oyuna destek sistemi lazım. Sitenizdek ibozuk.
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Şu sitenizide yenileseniz artıkın. Birde premiumlar için özel giriş yapsanız. Zorla başka hesap açıp girmek zorunda kalıyoruz. Ayriyeten inanılmaz derece hile var. Hile korumalarında geliştirme yada benzeri şeyler yapın. Oyuna destek sistemi lazım. Sitenizdek ibozuk.
Yanlış konuya geldin sanırım? Biz banlayacak hileli adam bulamıyoruz, inanılmaz derecede hile var diyorsun. Millet hile açamıyor diye serverı bırakıp, hile kullanabileceği başka herhangi bir sunucuya geçiyor yahu...
 

KarakuleMC

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
1
Yanlış konuya geldin sanırım? Biz banlayacak hileli adam bulamıyoruz, inanılmaz derecede hile var diyorsun. Millet hile açamıyor diye serverı bırakıp, hile kullanabileceği başka herhangi bir sunucuya geçiyor yahu...
Ben gördüğümü söylerim dostum. Kill aurasından macrosuna seri ok atanına var gir oyna 2 dakika anlarsın demek istediğimi. Kendini egolu egolu övmenize gerek yok. Azıcık yaşınızın olgunlugunu gösterin.
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
Report sistemi çalışmıyor ya da bozuk veya ben kullanamıyorum ayrıntılı değil.

Rush'da çok trollüyorlar , çoğu macro hatta biri diyor "Macro açmak serbest" bu nedir abi ya !?

Kimisi çok küfür ediyor.Anama bile küfür ediyorlar ben bişi demiyorum yönetim ilgilenir diyorum 1 gün sonra aynı adam tekrar sövüyor bana ?

"m*" dedik direk biz cezalandırıldık.Vay be
 
Üst