SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

Axel102

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
6
Sanırım anti yapıdaki insanları banladığımız için değer vermiyor oluyoruz. 2000+ online oyuncusu olan bir sunucuyuz, yönetim kadrosu ilk mesajda yazıyor. TeamSpeak3 destek, web sitemizden destek ve oyun içerisinde asistan ve moderatörler ile destek sağlıyoruz. Bir kamu kurumunda çalışıyorum, sabah 8'de mesaim başlıyor, gece saat 3'e 5'e kadar bu oyuncular için daha fazla ne yaparız diye düşünüp eklenti kodluyoruz. Sırf bu saatlere kadar oyuncuları düşündüğüm için bir devlet kuruluşunda memuriyetime etki edebilecek düzeyde 2 adet tutanak tutuldu hakkımda mesaiye geç kalmaktan. O asistanlar, moderatörler hiçbir geliri olmadan size cevap yetiştirmeye çalışıyor. Buna rağmen destek yollarını suistimal eden yüzlerce kişi oluyor. DonduranAtes deseniz adamın uyku düzeni kalmadı, kaçta uyuyup kaçta uyandığı belli değil, gece gündüz sizler için çalışıyor. Herkes elinden gelenin FAZLASINI yapıyor ama neymiş, "oyuncusuna önem vermiyor, ilgilenmiyor".
Bunu burada belirtmek zorunda değilim ama emeğe saygısı olmayan kişiler görsün bunu.
Bunu okumaya üşendim ama yani oyun içinden ilgi demek istemiştim ben yanlış anlama sunucu çok iyi
 

MrSahin_

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sanırım anti yapıdaki insanları banladığımız için değer vermiyor oluyoruz. 2000+ online oyuncusu olan bir sunucuyuz, yönetim kadrosu ilk mesajda yazıyor. TeamSpeak3 destek, web sitemizden destek ve oyun içerisinde asistan ve moderatörler ile destek sağlıyoruz. Bir kamu kurumunda çalışıyorum, sabah 8'de mesaim başlıyor, gece saat 3'e 5'e kadar bu oyuncular için daha fazla ne yaparız diye düşünüp eklenti kodluyoruz. Sırf bu saatlere kadar oyuncuları düşündüğüm için bir devlet kuruluşunda memuriyetime etki edebilecek düzeyde 2 adet tutanak tutuldu hakkımda mesaiye geç kalmaktan. O asistanlar, moderatörler hiçbir geliri olmadan size cevap yetiştirmeye çalışıyor. Buna rağmen destek yollarını suistimal eden yüzlerce kişi oluyor. DonduranAtes deseniz adamın uyku düzeni kalmadı, kaçta uyuyup kaçta uyandığı belli değil, gece gündüz sizler için çalışıyor. Herkes elinden gelenin FAZLASINI yapıyor ama neymiş, "oyuncusuna önem vermiyor, ilgilenmiyor".
Bunu burada belirtmek zorunda değilim ama emeğe saygısı olmayan kişiler görsün bunu.
Oyuncularına değer verseydin factionu kapatmazdın! bizde gece gündüz fact. oynuyorduk uyku düzenimiz yoktu bir anda herşeyi silip attınız.
 

Swertyy

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Tek şikayetim yetkili çok az daha önce de söylemiştim. Hileyi bilemem ama Creative'de müthiş küfür , saygısızlık , argo var. Uzun süreler boyunca yetkili girmediği için de düzeltilemiyor..
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Bunu okumaya üşendim ama yani oyun içinden ilgi demek istemiştim ben yanlış anlama sunucu çok iyi
Demek istediğim tam olarak bu zaten. Biz gece gündüz oyuncular için çalışırken, oyuncular yazdığımız 3-5 satırlık yazıyı okumaya bile üşeniyorlar önreğin...
Oyuncularına değer verseydin factionu kapatmazdın! bizde gece gündüz fact. oynuyorduk uyku düzenimiz yoktu bir anda herşeyi silip attınız.
Faction'ı kapatan biz değil, oyuncularımız. Factions'ta tüm oyuncularımız eşitti, denge bozulmasın diye orada VIP'lik sistemi bile getirmedik hatırlarsan. Ama ne oldu, bazı nankör oyuncular Factions plugininde bug bulup milletin claimini sildiler. Factions kurtarılamayacak derecede battı bu yüzden. Son sürüm plugini kullanmamıza rağmen bu kadar çok açık bulunduğu için de Factions serverını muhtemelen bir daha açılmamak üzere kapattık. O factions'u beğendiyseniz yeni gelecek MmoRPG sunucumuzu bekleyin. Dünyada efsane olacaktır.
Ha bu arada bu konu üzerinden bunu da duyurayım, @DonduranAtes ve @Speaw ile birlikte "Lejyon" plugini kodluyoruz. Ayrıntılarını bu konudan duyuracağım. Haftasonu gece gündüz bu plugin üzerinde çalışacağız, 2-3 güne biteceğini umuyorum.
 

Swertyy

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bende bundan bahsediyorum zaten ilgisizlik konuusunda :)

Hayır ilgisizlik ayrı bir şey girdiklerinde kim olursa olsun elinden geleni yapar o ayrı. Ama seçiciler (ki olmaları gerekir) bu yüzden çok az sayıdalar 2bin kişiyi nasıl yönetsinler ama bu bir eksiklik aynı zamanda.
 

MrSahin_

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Demek istediğim tam olarak bu zaten. Biz gece gündüz oyuncular için çalışırken, oyuncular yazdığımız 3-5 satırlık yazıyı okumaya bile üşeniyorlar önreğin...

Faction'ı kapatan biz değil, oyuncularımız. Factions'ta tüm oyuncularımız eşitti, denge bozulmasın diye orada VIP'lik sistemi bile getirmedik hatırlarsan. Ama ne oldu, bazı nankör oyuncular Factions plugininde bug bulup milletin claimini sildiler. Factions kurtarılamayacak derecede battı bu yüzden. Son sürüm plugini kullanmamıza rağmen bu kadar çok açık bulunduğu için de Factions serverını muhtemelen bir daha açılmamak üzere kapattık. O factions'u beğendiyseniz yeni gelecek MmoRPG sunucumuzu bekleyin. Dünyada efsane olacaktır.
Ha bu arada bu konu üzerinden bunu da duyurayım, @DonduranAtes ve @Speaw ile birlikte "Lejyon" plugini kodluyoruz. Ayrıntılarını bu konudan duyuracağım. Haftasonu gece gündüz bu plugin üzerinde çalışacağız, 2-3 güne biteceğini umuyorum.
claim silme bugu diye bir şey yok.Hesap çalıp yapıyorlar onu klanı gidenlerde size ağlıyor bugla patlattı klanı diye.
 

Swertyy

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bir minigame önerisi olarak SuperCraftBros 4 kişilik mob seçme ve benzer yetenekler kazanmaya dayalı bir minigame oynadığım serverda sürekli dolu. 4'ten 8'e çıkartılabilirse daha iyi bile olabilir. Ve elbette güzel haritalarla..
 

Kralimben

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Bir minigame önerisi olarak SuperCraftBros 4 kişilik mob seçme ve benzer yetenekler kazanmaya dayalı bir minigame oynadığım serverda sürekli dolu. 4'ten 8'e çıkartılabilirse daha iyi bile olabilir. Ve elbette güzel haritalarla..
Bide BlockParty var ama çok lag yapar videolarda ve crack bi sunucuda uyduruğunu gördüm :D
 

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
yeni gelecek MmoRPG sunucumuzu bekleyin. Dünyada efsane olacaktır..
Mmo Bitirdikten Sonra Tf2 Açsanız Çok Beklenen Bir Oyun Yada Bir Takım Oyunu Gelse Red - Blue Olarak Karşılıklı Savaşlar Olsa Yani Tek Başına Herkese Değilde Takım Olarak Karşı Takıma Saldırma İçeren Bir Oyun Getirebilirsiniz
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Mmo Bitirdikten Sonra Tf2 Açsanız Çok Beklenen Bir Oyun Yada Bir Takım Oyunu Gelse Red - Blue Olarak Karşılıklı Savaşlar Olsa Yani Tek Başına Herkese Değilde Takım Olarak Karşı Takıma Saldırma İçeren Bir Oyun Getirebilirsiniz
Bu türden Rush var ve şu an en çok oynanan oyunumuz sanırım Rush. Klasik değil de, yeni soluklu takım oyunları getirebiliriz ileride.[DOUBLEPOST=1408112326,1408112271][/DOUBLEPOST]
@IRFN Acaba Asistanlar ne işe yaramakta ? Yani oyun içindeki ve dışındaki görevleri nelerdir ?
Oyun içerisinde bir zorunlulukları yok, ama yetkileri var. Gönüllü olarak oyunculara yardımcı olabilirler. Bunun dışında istedikleri oyunu oynamakta serbesttirler.
Asistanların asıl görevi TeamSpeak3 sunucusunun destek bölümünde oyunculara destek olmaktır.
 

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
Bu türden Rush var ve şu an en çok oynanan oyunumuz sanırım Rush. Klasik değil de, yeni soluklu takım oyunları getirebiliriz ileride..
Rush Girme İmkanım Olmadı Ne Zaman Girmeye Çalışsam Hep Dolu Oluyor Malum Başındada Onlarca Kişi :)
 
Üst