SonOyuncu [1.8.9] Skyblock Abyss& Survival Titanyum & Mini Oyunlar & Özel Launcher ve Hile Koruması

SavaNorth

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Hep merak etmişimdir yedek lobinin amacı ne ?[DOUBLEPOST=1407975550,1407975437][/DOUBLEPOST]1 sorum daha var.Neden hepinizin skini çıplak :D
 

KaaNUmaY

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hep merak etmişimdir yedek lobinin amacı ne ?[DOUBLEPOST=1407975550,1407975437][/DOUBLEPOST]1 sorum daha var.Neden hepinizin skini çıplak :D
Normal lobiler çökünce otomatik olarak yedek lobiye aktarır oyuncular girebilsin diye. 2. sorunun cevabı ise herhangi bir özel amacı olmayan bir şey.
Bence animasyon sizin için çok acemi kalmış
Zevkler ve renkler tartışılmaz bana göre güzel bir çalışma.
 

YKemal

Marangoz
En iyi cevaplar
0
servere üyeliğim var fakat giriş yaparken bu uyarıyı alıyorum:Internal Exception:java.lang.classcastexception:net.minecraft.client.network NetHandlerloginclient cannot be cast to net.minecraft.network.play.INetHanderPlayClient lütfen yardım edin
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Hep merak etmişimdir yedek lobinin amacı ne ?[DOUBLEPOST=1407975550,1407975437][/DOUBLEPOST]1 sorum daha var.Neden hepinizin skini çıplak :D
Şimdiki lobi sistemimiz şu şekilde; Oyuna girişte aktarma lobisi (SonOyuncu terimi ile "cakmalobi") en düşük oyuncu sayılı lobiyi tespit edip oyuncuyu o lobiye aktarıyor. Eğer bu lobilerden herhangi biri bir nedenden dolayı işlevsiz hale gelirse, o zaman oyuncuları yedek lobiye aktarıyor. Ayrıca plugin yazarken oyundaki sesler rahatsız etmesin diye yedek lobiye geçerim hep. Orası sessiz, sakin, huzurlu :)

Bence animasyon sizin için çok acemi kalmış
O elbette ki sizin görüşünüz, ama kişisel görüşüm olarak SlimeboxAnimations grubu Türkiye'de en kaliteli Minecraft animasyonu yapan gruptur. Ayrıca o animasyon 9-10 aylık bir animasyon, eminim çok çok daha iyisini yapabilirler.

şurası kesin tmm çok kaliteli bir server ama ömer abi kadar paragöz insan görmedim :D
Sunucunun aylık gideri, ordan buradan çıkan ıvır zıvır masrafları saymaz isek, 2.000 TL'nin üzerindedir. Daha dün yeni web sitesi projemiz için 200$ harcama yaptık, ki bu daha başlangıç, 600 $ kadar daha masraf olacak.

servere üyeliğim var fakat giriş yaparken bu uyarıyı alıyorum:Internal Exception:java.lang.classcastexception:net.minecraft.client.network NetHandlerloginclient cannot be cast to net.minecraft.network.play.INetHanderPlayClient lütfen yardım edin
Hatanın bir ekran görüntüsünü atarsanız yardımcı olabilirim. Client bazlı bir hata olabilir, launcherın developer console çıktısını da pastebin.com sitesinden bana atarsan daha iyi olur.
 

yoloman

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
gun craft ta 2. benim ^^ ah keşke oyuna hiç ara vermeseydimde hep 1. kalsaydım .
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
9 makinadan birinin öğlen saat 3 sıralarındaki sistem bilgilerini gösterir resim:
 
Üst