• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.
  • youtube abone hilesiSon Gösterim: 11 Ağustos 1825 temmuz 2018

SoulCraft kazık atmaya çalıştı ! #DOLANDIRILMAYIN

BY_MAFYA

Zombi Katili
Mesajlar
174
Beğeniler
43
Puanları
930
Steam
by_mafya
#1
Merhaba gençler benim adım atakan
Bugün sizlere SoulCraftta yaşadığım bir olayı anlatacam oyuna girdim her zamanki gibi oynuyorum kurucu dedi ki 'verimlilik 500 kazma satılır 5 tlye ' benimde dikkatimi çekti almak istedim arkadaş numaranı özelden gönder dedi gönderdik '100 TL Kredi Bazlı Kampanyaya Girdi 5 TL çekilecek' dedi arkadaşın amacı burada çok açık aşağıyada zaten ekran görüntülerini koyucam bu bir karalama değildir zaten bu arkadaşın sunucusunu karalasamda elime ne geçicek şunuda söyleyeyim benim amacım internet üzerinden birşeyler alıyorken çok dikkatli olmanız internet üzerinde bu traz dolandırıcılar çok yaygın umarım size birşeyler kazandırabilmişimdir

OYUNDAN BANA GÖNDERDİĞİ MESAJ ;

TELEFONUMA GELEN MESAJ ;

#DOLANDIRILMAYIN #DOLANDIRILMAYIN
 

LifeMCServer

MC.LIFEMCSERVER.COM 1.7-1.8 #ÇEKEMEYENLERE İNAT!
Sponsor
Süper Üye
Özel Üye
Mesajlar
1,587
Beğeniler
1,627
Puanları
5,050
PSN
LifeMCServer
Xbox
LifeMCServer
Steam
Play.LifeMCServer.Com
Minecraft
TheDark_Gamer
#4
Bu tür sunucuların nesini beğenipte oynuyorsunuz ki zaten sadece para ile forumlarda reklam veriyorlar oyuncu çekiyorlar sunucularına hiç girmedim ama attığın resimdeki chat formatına baktığımda bile betacraft'tan alıntı olduğunu anladım baktılar batıyoruz hemen başlamışlar dolandırıcılığa kendi oyuncularını dolandıran çocuktan ne bekleyebilirsin ki. Sana 100 kredi satsa, veya 5 kredi, onun yine bir kaybı olmayacak, sadece oyundan bir eşya, item, vip v.s verecek. Ama kendisi hiçbirşey vermemek adına kampanya diyip 100 tl ile dolandırmaya çalışmış. Orda o mesaja EVET desen senden 100 tl çekilecekti ve sana verimlilik 500 kazma falanda verilmeyecekti, ve eğer ne oldu paramı geri verin, dolandırıcılar tarzından konuşursan direk ban yiyecektin. Bu konuda kendilerini savunacak birşeyleride yok. Gelip şimdi 5 tl çekilcekti, yalan ss ler falan demesinler. Yalanı yalanla kapatmayın. İnsanlar düşündüğünüz kadar saf değil.
 

Svml

Zombi Katili
Mesajlar
245
Beğeniler
91
Puanları
730
#5
SoulCraft a hiç girmedim. Konusunu da görmedim zaten. Ama biraz önyargılı yaklaşmadan önce şunu merak ettim.
Adam zaten sana mesaj gelceğini biliyordur belki neden böyle bir şey yapsın ? 100 kredi için 5 tl yi yazarken falan yerlerini karıştırmış olabilir mi ? Bir sormak lazım. Ama aksi takdirde de dolandırıcı oluyorlar.
 

LifeMCServer

MC.LIFEMCSERVER.COM 1.7-1.8 #ÇEKEMEYENLERE İNAT!
Sponsor
Süper Üye
Özel Üye
Mesajlar
1,587
Beğeniler
1,627
Puanları
5,050
PSN
LifeMCServer
Xbox
LifeMCServer
Steam
Play.LifeMCServer.Com
Minecraft
TheDark_Gamer
#6
SoulCraft a hiç girmedim. Konusunu da görmedim zaten. Ama biraz önyargılı yaklaşmadan önce şunu merak ettim.
Adam zaten sana mesaj gelceğini biliyordur belki neden böyle bir şey yapsın ? 100 kredi için 5 tl yi yazarken falan yerlerini karıştırmış olabilir mi ? Bir sormak lazım. Ama aksi takdirde de dolandırıcı oluyorlar.
Zaten mesaj gelceğini bildiği için 100 tl kredi bazlı yazmış. Yoksa 5 tl yazıp evet yazın derdi. Siz ordaki 100 tl ye bakmayın biz 5 tl çekicez diyerek kandırmaya çalışıyor bildiğin.
 

Onurbey034

Zombi Katili
Mesajlar
154
Beğeniler
33
Puanları
0
Steam
onur034
Minecraft
Onur19
#7
Ahahah, evvel zaman önce SoulCraft diye bi server varmış önce başkasının swsine saldırı yapmak için makinasına program indirmiş ve makinasındaki server dosyaları çalınmış Batıhosttan yardım alarak çalan kişiye dava açmaya çalışmış sonra masal kahramanımız SoulCraft birini dolandırırken sert kayaya çarpmış adam üşenmemiş konusunu açmış. SoulCraft hatırlar mısın senin sunucunu çalan adamın babası çok üzülmüştü dava açmaman için özürler dilemişti. Şimdi sıra senin babanda konu sahibinin sana/babana dava açmaması için yalvarabilirsin belki tutar bol şans :)
 

BY_MAFYA

Zombi Katili
Mesajlar
174
Beğeniler
43
Puanları
930
Steam
by_mafya
#8
Verdiğiniz Yanıtlar İçin Teşekkür Ediyorum Fakat Şuanda Bile Bu Sunucunun 200 Onlinesi Var Bu Konuyu Daha Fazla Yaymam Gerektiğini Düşünüyorum Bir Kişinin Bile Bu Tuzağa Yakalanması Çok Kötü bir şey 100 TL az Bir Miktar Değil 10 Paket Sigara Parası
 

ServetPro

® Kalite Ve Hizmet ® │Play.LimoPvP.Com│® SCTR ®
Sponsor
Mesajlar
391
Beğeniler
160
Puanları
730
Minecraft
ServetPro
#9
Al işte bide konumda çok saygılı bir ekip diye yazanlar vardı
şimdi çok gülüyorum onlara :)

Yazık be allah korkunuz yokmu birçok insanın hakına giriyorsunuz?
 

ProcusCraft

Zombi Katili
YASAKLANDI
Mesajlar
183
Beğeniler
57
Puanları
0
Steam
hanifitr33
Minecraft
RuhsuzErkek
#12
Böyle sunucular kendi firmalarına ait makinelerle pek masraf etmiyorlar. Şahsi düşüncemdir. Masraf etmeyince foruma bi 100tl veriyor konu yukarlarda. Adamların günde kazandıkları 400 500 küsür yani 1 aylık parayı çoktan çıkarıp geri kalan para kendilerinindir. Pek duydum bunun gibi sunucuları. Böyle insanların sunucularında oynamakta insanların yanlışı.
 

BlondeCow

(:
Özel Üye
Mesajlar
116
Beğeniler
100
Puanları
800
Xbox
BlondeCow
Steam
BlondeCowQQ
Minecraft
BlondeCow
#14
Ahahah, evvel zaman önce SoulCraft diye bi server varmış önce başkasının swsine saldırı yapmak için makinasına program indirmiş ve makinasındaki server dosyaları çalınmış Batıhosttan yardım alarak çalan kişiye dava açmaya çalışmış sonra masal kahramanımız SoulCraft birini dolandırırken sert kayaya çarpmış adam üşenmemiş konusunu açmış. SoulCraft hatırlar mısın senin sunucunu çalan adamın babası çok üzülmüştü dava açmaman için özürler dilemişti. Şimdi sıra senin babanda konu sahibinin sana/babana dava açmaması için yalvarabilirsin belki tutar bol şans :)
Dostum ShardOfCraft ile karıştırmışsın sen :ci:
 

BlondeCow

(:
Özel Üye
Mesajlar
116
Beğeniler
100
Puanları
800
Xbox
BlondeCow
Steam
BlondeCowQQ
Minecraft
BlondeCow
#17
Aynı konuda ikisininde olayı var SoulCraft da olaya hakim yani kafamda öyle kalmış ama onunda bi davalık olayı var diye biliyorum.
Yanlış hatırlıyorsun işte ShardOfCraft makineye crasher indirip pluginleri çalınıp batihost ile iş birliği yapıp babasına ulaştılar ve babasıyla konuşup olayı kapattılar anlattıklarının hepsi ShardOfCraft olayı içerisindeydi :p
 

Onurbey034

Zombi Katili
Mesajlar
154
Beğeniler
33
Puanları
0
Steam
onur034
Minecraft
Onur19
#20
Yanlış hatırlıyorsun işte ShardOfCraft makineye crasher indirip pluginleri çalınıp batihost ile iş birliği yapıp babasına ulaştılar ve babasıyla konuşup olayı kapattılar anlattıklarının hepsi ShardOfCraft olayı içerisindeydi :p
Yok dostum soulcraftında postları ve şeyleri vardı oda kendisine aynısnın olduğunu söylüyordu şimdi işim var 5dk molaya çıktım sonra tekrar bakarım konuya :D