yusufkaanüstn
Marangoz
- En iyi cevaplar
- 0
Sebep Nedir Dostum şu an Sunucuda 34 Kişiyiz Ve İlk Defa Senden Duyuyorum.Sebebini Söylersen ona Göre Build Vb Yaparız.Teşekkürler.Zaman kaybı bir sunucu...
Sebep Nedir Dostum şu an Sunucuda 34 Kişiyiz Ve İlk Defa Senden Duyuyorum.Sebebini Söylersen ona Göre Build Vb Yaparız.Teşekkürler.Zaman kaybı bir sunucu...
Oyundaki Adın Nedir Dostum Biz Olmadıgımızda Küfür Edelere ne Yapmamızı Bekliyorsun Yada ? SS alıp Atmak Daha iyi Değilmi Bu yorumu yazmaktansaygı ortamı yok.
Teşekkürler Dostum Elimden Geleni YapıyorumKurucu Lachi Sunucuda olduğu zaman güzel ilgileniyorMesela nasıl anlatayım Faction sunucu açan 2-3 arkadaş gibi yetkililerini başkasına savunmuyor kim haklıysa ona hak veriyor
Umarım bu sürekli devam eder
![]()
İlk Öncelikle Bu Değerli Yorumun İçin Çok Teşekkür Ederim Sünger Kazıcıyı Ayarlicam Teşekkürler Siz Değerli Oyuncularımız İçin Herşeyi Yapmaya Çalışıyoruz TEŞEKKÜRLER!!Güzel server hoş server AMA
Edit koymuşsunuz malzeme olarak Sünger istiyor Sünger kazıcı yok.