Teşekkürler ^^Geçmiş olsun + hayırlı olsun.
Lütfen ^^Ekleyeyim mi![]()
Birkaç farklı kredi kartından ödeme yaptığım için dolandırıcılıktan ...Ban sebebi neydi ?
Bu kural biraz saçma olmuş :/ Tamam kötü niyetli inanlar da var ama iyi niyetli insanlar da yanıyor :/ Belki hesabında bu şirkete dair paralar vardı ve hepsi şimdi çöp oldu :/Birkaç farklı kredi kartından ödeme yaptığım için dolandırıcılıktan ...
20 TL para vardı , 500 TL ye yakın değerde oyun var idi.Bu kural biraz saçma olmuş :/ Tamam kötü niyetli inanlar da var ama iyi niyetli insanlar da yanıyor :/ Belki hesabında bu şirkete dair paralar vardı ve hepsi şimdi çöp oldu :/
Hakkını niye aramadın ki ?20 TL para vardı , 500 TL ye yakın değerde oyun var idi.
Of of of :/ Geçmiş olsun ne diyeyim :/20 TL para vardı , 500 TL ye yakın değerde oyun var idi.
Destek talebi açtım , ıvır zıvır falan diyordu . Kart ile alınan son 2 şeyin parasını yazın diyordu. Sorun orada. Arkadaşın ailesinin kartları idi ne bileyim ben onu.Geçmiş olsun istek yolladım.
Hakkını niye aramadın ki ?
Sağolasın.Of of of :/ Geçmiş olsun ne diyeyim :/
Geçmiş olsun senin adına cidden çok üzüldüm :/![]()
Teşekkürler , tekrar arkadaş ekleyebilirmisiniz ?Geçmiş olsun ;(
Senle steamdan arkadaş değildik neyse ekleyeyim bir ara oyun oynarızTeşekkürler , tekrar arkadaş ekleyebilirmisiniz ?