Steamdaki oyunlarımızı atıyoruz!

_Spiderus_

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ayarlar --> Arkadaş ---> Görünen İsim
Kısmından değiştirebilirsin :) Aslında dota 2 efsane oyundu ama bu 2014te cok bozdu. Paraya çevirdiler herşeyi.
saol bu arada bence dota2 biraz kötü lol bana daha iyi geliyor bu arada ta oyunlarım bunlar :
Transofrmice
Unturned
Dota 2
Birck Force
Kings Bounty: LEgions
counter strike zombie bilmem ne bilmem ne:olgun:
Dino D day (bedava iken almıştım şimdi paralı diye açmıyii)
Team fortress 2 (henüzbaşlamadım zaman olmadı)
şimdilik bukadar belki oyun satın alırım :)
 

_Spiderus_

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ne hatası veriyor ki? Belki eposta adresini onaylamamışsındır.
hmm tekrar e postama bakayım bu arada steam greenlighta oyun verecektim para alıyorlarmış ilk başta şu an babam izin vermez anca büyüyünce astabilirim ozaman :([DOUBLEPOST=1423742299,1423742234][/DOUBLEPOST]
Ne hatası veriyor ki? Belki eposta adresini onaylamamışsındır.
doğrulamammışım doğruladım xD
 
Üst