TECHNİC LAUNCER SORUNU!

MASSMİNE

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Merhaba arkadaşlar,iyi forumlar. ben technic launcer kullanıyorum.(hexxit,tekkit) birine girip oynuyorum. Ama bir süre sonra oyun donuyor ve hiç hareket etmiyor öylece duruyor.Her zaman böyle oluyor yardım please.
 

scc

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
2
Oyunun içinde mi oluyor yoksa mojang yazan ekranda mı donuyor?

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst