TEOG - 1 days left

WegasTR

En iyi cevaplar
0
@Shrike üzülme ya, ben de Türkçede 4, mat boş fen boş ingilizce 2 inkılap 9 din 0 yanlış çıkarttım.
Matematikte ve fende hiçbir şey bilmiyorum. 16 yanlış benim için çok iyi.
 

bluestorm02

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
matematik 16 türkçe 9 fen 9 sosyal 2 din 0 ing 0 34
Aslında o kadar kötü değil hatta bays bir iyi. Bunu yazayım gittiğiniz lise nin size puan katkısı vs. Olmayacak Lise de ne kadar çalıştığınıza bağlı. Tek gittiğiniz lise de nasıl arkadaşlarınız olduğu önemli o arkadaş lar sizi kötü yönde yada iyi yönde yönlendirecek lise de arkadaşlarınızı iyi seçmeniz gerek.
 

tolhan

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Önceki sene girmiştim sınava. Din'den kork bence :) Eğer yeterince Türkçe ve İnkılap sorusu çözmüşsen yaparsın rahatça.
Ayrıca öğrenmiş olalım "1 Days" değil "1 Day" :) (Aklında bulunsun, ne olur olmaz :) )

Son gün tekrar yapmak sağlıklı bir hareket değil. Son gün öğrenciler dinlenmeli.
Son gün dinlenmek diye bir şey yok aslında. O tamamen senin beynine kalmış bir şey. nasıl şartladığınla alakalı. Ben sınava 1 saat kala ders çalışan insan biliyorum.
 

bluestorm02

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Son gün dinlenmek diye bir şey yok aslında. O tamamen senin beynine kalmış bir şey. nasıl şartladığınla alakalı. Ben sınava 1 saat kala ders çalışan insan biliyorum.
O zaman yanlış bir şey yapıyorsun çünkü her zaman son gün çalışmamak daha iyidir çünkü eğer son gün çalışırsan her şey birbirine girer neyi çalışacağını falan bilemezsin.
 

BYTH

300 tracks in my Adidas track jacket
Emekli
En iyi cevaplar
17
Son gün dinlenmek diye bir şey yok aslında. O tamamen senin beynine kalmış bir şey. nasıl şartladığınla alakalı. Ben sınava 1 saat kala ders çalışan insan biliyorum.
O kişinin pek sağlıklı biri olduğunu sanmıyorum. Bütün Rehber Öğretmenler ve Öğretmenler sağlığımız için son günlerde dinlenmizi istedi.
Ayrıca kaç ayları vardı. O kadar sürede kaç soru çözer kaç sayfa yazı okurlardı. Tekrar diye son gün çalışma yapmak hatayı kapatma çabaşıdır ama ne kadar işleyecek?
 

BenZikriptiAzBiliom

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sınavdan çıktım, bu kadar kolay bir sınav olamaz, SBS, OKS ye giren abilerimizin ablalarımızın haklarını yedik resmen. Onların sınavıyla bizim sınavımız karşılaştırılamaz bile.
 

WegasTR

En iyi cevaplar
0
Matematiğim kesinlikle ful, bütün sorulardan eminim. Sorabilirsin soruları hatırlıyorsan.
Teşekkür ederim. Sözelciyim galiba.
Şey Din'de biri babannesine mi ne şey soruyordu. Oda "cahilsen okursun, bişeysen çalışırsın" filan diyordu. O şey olacaktı demi? İnsan iradesi ve kader yazan şık demi? Bende hatırlamıyorum çok.
 
Üst