Zekayı değil emeği ölçüyorTeog'un saçma bir sınav olduğunu ve zekayı değil ne kadar sakin olabildiğini ölçen bir sınav olduğunu söyle.
Sanmıyorum.Zekayı değil emeği ölçüyor![]()
Bilmiyorum girdin mi veya girdiysen ne zaman girdin. Ben geçen sene girmiştim, @TheMissingLink de öyle. Olasılık sorusu vardı bir tane. Tamamen dikkat edenin, heyecan yapmayanın yaptığı bir soruydu.Zekayı değil emeği ölçüyor![]()