Türkçe Splash'ler! (100 Tane Yepyeni, Türkçe Splash!)

ktez

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Hepinize merhabalar. Kaynak paketlerinin (resource pack'lerin) doku paketlerinin yerini almasıyla beraber splash'lerin de değiştirilebildiğini keşfettim. Hem daha önce Türkçe splash'ler yapmayı pek çok kişi düşünmediği için hem de çok zorlayıcı bir konu olmadığı için bu konu üzerine çalışmaya karar verdim. Orijinal splash'leri çevirmekten çok kendi splash'lerimi yaptım ama orijinalindeki gibi biraz "anlamsız ve espirili" olmasına dikkat ettim. Aşağıdaki linkle indireceğiniz dosyada kendi splash'lerimin orijinal halini, Türkçe karakter destklemeyen kaynak paketlerine eklemek isteyenler için Türkçe karakteriz halini, 1.7 sürümü ile Türkçe karakter destekleyen, kendi splash'lerimi içeren bir "default" kaynak pakedi bulacaksınız. Eğer eklememi, çıkarmamı, değiştirmemi veya düzeltmemi istediğiniz cümleler olursa, çekinmeden söyleyin. Umarım hoşunuza gider! (Zip dosyasının içindeki kaynak pakedi 1.7 ile uyumludur. Yeni versiyonlarla beraber güncellerim.)

NOT: Türkçe karakter sorununu çözmek için ana menüdeki diller butonuna tıklayıp, dili Türkçe yapıp "Unicode font zorunlu" seçeneğini açık hale getirebilirsiniz.

İndirme linki:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Şu anki haliyle bütün splash'leri yazıyorum:

  • Çipepet! Çipepet!
  • Biraz türkçe biliyor!
  • Bu mahalle benden sorulur!
  • Rengarengarenk!
  • Bunlar amatör eğlendirir!
  • Çıkmaz oldun penceereeyee!
  • Oğlunuz ne iş yapar?
  • Kaça geçtin bu sene?
  • Allah nazarlardan saklasın!
  • Maşallah, tü tü tü tü!
  • (yazı eklemek için tıklayın)
  • Artistliğin kime?
  • <splash> </splash>
  • Java kullanmakta direniyor!
  • Ben bakmiyim, abdestim kaçar!
  • 0.7 ucu olan var mı?
  • Ay Kenan Beeeey!
  • Görüyorum doktor bey!
  • Ellerimde büyüdün!
  • Bizimle çalışmak ister misiniz?
  • Saat tamiri yapılır!
  • Hayır, Google+ kullanmak istemiyorum!
  • Bu gece sabahlıyor muyuz?
  • Anaa, ödev varmış!
  • Bond, James Bond!
  • lol, limewire
  • Burası Spartaaaa!
  • Adımız çıkmış dokuza!
  • Sanıyorum ki bu yazıyı oyunun içinde düzgün göremezsim, ama 1080p'de muhteşem görünüyor olmalı!
  • Sıkıysa satın al!
  • %95 ergensiz!
  • Biz burada yabancıları sevmeyiz!
  • Bu bir tuzak!
  • Küçül de cebime gir!
  • Mod yükleyince daha güzel!
  • Şükela!
  • SDA:SDA:SDA:SDA:SDA
  • Açmayın dedeler!
  • Git biraz kitap oku!
  • Vicks her şeyin çözümü!
  • Çare Drogba!
  • 7/24 açık!
  • Seni yenicem İstanbuul!
  • Stoklarımız sınırlıdır!
  • Kapı gıcırtısına oynar!
  • Ayılana limon, bayılana gazoz!
  • Ama, fakat, lakin, halbuki, bilakis!
  • Sadece 1 TL farkla büyük seçim ister misiniz?
  • Ehehe!
  • Canım lahmacun çekti!
  • Oha! Yuh! Çüş!
  • 3 ölü, 5 yaralı!
  • İtinayla eşya taşınır!
  • Mendebur hayvanlar içerir!
  • Breh breh breh!
  • Gavur icadı!
  • Aman diyim!
  • Sallamasyon!
  • İz miktarda fındık içerebilir!
  • OMG!!!1!!!1
  • "Banane" Almanca "Muz" demek!
  • Pollyanna'dan daha mutlu!
  • Pek dramatik!
  • 10 üzerinden 11 puan!
  • Eeesi çitliyo!
  • Ne çekilmez çilem varmış...
  • Dabi dabi!
  • Sana, bana, başka kime?
  • Mistik güçleri var!
  • Roy! Malifalitiko!
  • Havada durdum, şahitlerim var!
  • Yok yeaa?
  • Muntazam!
  • "MayınZanaat" ne lan?
  • Daha ne diyim?
  • En kötü ne olabilir ki?
  • I-ıh! Cık!
  • zzzzzTokai!
  • Karşı komşu kısır yapmış!
  • Kızınız pek hamaratmış!
  • Oyşşşh daşş :DDDD
  • İlk yorum yazan siz olmak ister misiniz?
  • İntikam taze fasulyedir!
  • Doktor geldi cıss yaptı!
  • Bingo!
  • Laksatif etki yapmaz!
  • Gözümüz yollarda kaldı!
  • Popileri var!
  • Lütfen jeton atınız!
  • Ouokl
  • Beş yüz bin milyon baloncuk yuttum!
  • Şimdilik bu kadar yeter!
  • Seç beğen al!
  • Yarın aynı yer aynı saatte!

(umarım ileride kendi kaynak pakedimi yapar, bunları kullanırım! :p)
 
Son düzenleme:

ktez

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
@ktez hangi programla yaptın link atarmısın benimde öyle bi amacım varda
Notepad :p Özel hiçbir program kullanmadım. Default kaynak pakedini internetten indirdim, Türkçe karakterlerini kendim ekledim. Splash'leri ayrı bir txt dosyasında yazıp sonra adını splashes.txt olarak değiştirdim, Türkçe karaktersiz kopyasını yaptım. Sonra MediaFire'a yükledim. Çok da zor değil :)
 
Üst