Bu arada nick imi yanlış yazmışım nicki 3-5 ay önce yazdığımdan 1-2 gün geçtikten sonra farkettimki Assassin olcakmış ben Assasin yazmışım çakma türk malı oldumAssasin Creed 3'E Benzettim şimdi :sırıtmak:
ahahaBu arada nick imi yanlış yazmışım nicki 3-5 ay önce yazdığımdan 1-2 gün geçtikten sonra farkettimki Assassin olcakmış ben Assasin yazmışım çakma türk malı oldum :sırıtmak: