- En iyi cevaplar
- 0
kötü olduğum için hepinize ban 
Üstüne çift tıkladığımda Sonic oynuyamadigim için Ban!
bu fabrikaya gitmeyi istemezsiniz diye düşünüp hepinize ban atıyorum ^^
Aşşağıdakine bir şey vermediğin için banlBarcelona kadrosunda olmadığınız için hepinize ban![]()
Furry leri sevdiğin için ban !Aşşağıdakine bir şey vermediğin için banl
Ehem konular karıştı özür .-.