Üstteki üyeyi herhangi bir sebepten banlıyoruz.

BrolyTheLSSJ

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sizin yaptığınız gider benim hoşuma gider. Bu yüzden ban :) (Ciddi değilim, Turbo Turabi'den bir özlü söz)
 
Üst