- En iyi cevaplar
- 0
Sonic.exe olduğun için banNeden bulamadığım için ban![]()
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sonic.exe olduğun için banNeden bulamadığım için ban![]()
Bunu onceden dedigim icin banSonic.exe olduğun için ban
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Emekliliği takılmayan moderator oldugu icin banModaretörlüğümde yetkim olduğu için ban
Steami bilmedigin icin banBrezilya maçını bildiğim için hepinize benden hediye ban![]()
Pis Güldüğün İçin Ban !Steami bilmedigin icin ban
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi