OsuranEjderha
Taş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
Msı ge60 apache 2pc-811tr istediğim için ban
Sitenin veritabanına ta**z ettiğiniz için ban. Şakayı bırakalım da konu 2013 ün ocak ayında açılmış. 2 sene boyunca mesaj atıp durduğunuz için ban ve dediğime ban atacağınız için tekrar ban ve /deop BigAKdoomteşekürler ama seni bannlıyorum
don't fuck da rules
Sitenin veritabanına ta**z ettiğiniz için ban. Şakayı bırakalım da konu 2013 ün ocak ayında açılmış. 2 sene boyunca mesaj atıp durduğunuz için ban ve dediğime ban atacağınız için tekrar ban ve /deop BigAKdoom
Mantıksız o zaman konuda insan kalmazdı banYa böyle kuru kuru olmuyo bize ban yetkisi verseler daha zevkli ozaman gerçek banlardık [emoji38]
Sen gel bari yardım et 2016 ya kadar yaşatak şu konuyu bi süre un-ban atalımherkes sayfa sayısını söylerek banlıyor yiter artık hepinize ban
Sen gel bari yardım et 2016 ya kadar yaşatak şu konuyu bi süre un-ban atalım