- En iyi cevaplar
- 0
Helal leno zaman sana güneşduket atıyorum![]()
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Helal leno zaman sana güneşduket atıyorum![]()
Teşekkürler özlemişim(borly is dead)Helal len
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Burayı terketSeni herhangi bir sebepten banlıyorum(kusura bakma konuda herhangi bir sebepten banlayın diyorda)
Burayı terket
Benim mesajımın olmaması gerekiyordu31 mesaj olduğu için ban
Benim mesajımın olmaması gerekiyordu
o zaman sana güneşduket atıyorum![]()
Helal len
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Teşekkürler özlemişim(borly is dead)
Broly öldüğü için ban
bu böyle olmamalıydı
3 nisan kayısı ban
Osuran ejderha japoncada ne demek merak ettigim icin ban. Dur bi Translateye okutacam.3 nisan kayısı ban
Ichi, ni, san, kaesu dım dop dım dımç
Onaro doragon olduğun için ban.Ve işşizlik tavan