Üstteki üyeyi herhangi bir sebepten banlıyoruz.

PrissMenT

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yaratıcı bir fikir bulamadığım için kendimi banlıyorum. İstifa ederek bu eylemi destekliyorum. :)
 
Üst