Üstteki üyeyi herhangi bir sebepten banlıyoruz.

warman11111

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ve şu yapılan çocukça espri ardından konuyu bırakma kararı alıyorum (beni tam olarak tanımadan böyle bir espri yapman üzdü açıksası bu tarz esprileri en yakınımdaki insanlar bile yapmıyor)
 

Mockingjayy

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Açlık oyunlarına hakaret ettin senden yorum atma ve register permini alıp pc ve ipban atıyorum :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Üst