- En iyi cevaplar
- 0
Olayı karıştıranlar dataTag lar oluyor canım aslındaYav zaten hepi topu 15 tane komut anca var:
execute,detect,tellraw
3-5 saatlik araştırma sonrasında gereken tek şey hayal gücü
Olayı karıştıranlar dataTag lar oluyor canım aslındaYav zaten hepi topu 15 tane komut anca var:
execute,detect,tellraw
3-5 saatlik araştırma sonrasında gereken tek şey hayal gücü
O yüzden sunucuya girmek için poposunu zorlayanlar(böylesi daha iyi-clapy) değil olgun olup kendine kefil olabilecek kişilere sahip kişilerin sunucuya girmesine izin vereceğim@Justsas Açtı Vanilla Tarzı Tek Farkı Spawn Cart Curt Falan Komutları Vardı Birde Chest Kilitleme Falan
Bu İşler Öyle Sandığın Gibi Ban Yeyince Geri Gelememe Olayı Gibi Şeylerden Korkupta Grief Yapmayacaklar Gibi İşlemiyor Keşke Herkes Öyle Düşünse
Adam Sunucuya Girmek İçin Bir Tarafını Yırtıyor Suncuya Geliyor Bakıyor " Neden Warp Yok " - " Neden Kit Yok " - " Neden Lapis Yok " - " Alım Yok * Gibi Server " Gibi Sözlerle SUnucuyu Kötüleyip Ban Yedikten Sonra Binbir Türlü İftira İle Sunucuyu Kötülüyorlar
Kitlemiz Bunlara Alışık Değil Eğer Öyle Bir İsteğin Varsa Hamachi Oynamaya Devam Et
Amacım laf giydirmek değildi ama@Astrawar3 eğer komut bloklarıyla ilgili bi şeye ihtiyacın olursa ara beni .s
@KadirBerk sende biraz ego kıs bro, ben orda sana şakasına diyom sen ciddiye alıp laf giydirmeye çalışıyon![]()
Hayırlısı Ne Diyeyim Pek Başaran Olmadı Sen Başarırsın İnş B)O yüzden sunucuya girmek için poposunu zorlayanlar(böylesi daha iyi-clapy) değil olgun olup kendine kefil olabilecek kişilere sahip kişilerin sunucuya girmesine izin vereceğim![]()
Bence sayı azsa sorun yok, fazla olması problem yaratacaktır böyle bir serverda.Ben açmıştım buna benzer bi server ama bende plugin felan vardı ama kimse sandık kilitlemezdi . Tek sorun oyuncu sayısıydı![]()
Bi zamandan sonra sıkıyor oyuncu olmayınca.Oynayan arkadaslar bilir benim sunucudaBence sayı azsa sorun yok, fazla olması problem yaratacaktır böyle bir serverda.
İşte bu yüzden ilk alımlarda tanımadığın muhabbetimin olmadığı kişileri almayacağım. Daha sonraki 2. alımda ise üyelerden tavsiyeler ve kefil olma şartıyla yeni üye alırım.zaten 10 kişiyi geçince sorunlar oluyor, bkz. okuldaki sınıflar