Vanilla Server

Sunucuda yer almak ister misin?

  • Evet

  • Hayır

  • Kararsızım


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

DIO

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
En iyi cevaplar
0
Eğer bu zunucu olursa sonunda Minecraft'ın asıl tadını alacağım :)
 

RandomMac5

KreeDome
En iyi cevaplar
0
Bence sırf survival olmasın mesela Rpg gibi olsun herkes rp adı olsun gerçek hayat gibi çağdan çağa atlayalım falan :D
 
  • Beğen
Reactions: DIO
I

Iskefiyeli18

Ziyaretçi
Ben pek Vanilla taraftarı değilim ama kurucu kaliteli olunca bir denemek lazım. Ben gelirim.
 

SectionFire

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Minecraft hayatima sunucu açarak başladigim icin gerçek survival yaşamının tadına bakmak nasip olmadı. Fazla oyuncu admin üye arası samimiyeti bozduğu gibi ek problemleride yanında getirir. Zaten açtığın konudanda anladığım kadariyla amacin işi ticarete dökmek değil yoğun sınav stresini sevdiğin insanlarla beraber eğlenerek atmak kendini deşarj etmek istiyorsun. E peki öyleyse bende bu svde bulunmak isterim :)

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Balsamic35

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Planda küçük bir gelişme var. Açılırsa ağustostan sonra açılacak gibi gözüküyor. Sebebi ise bilgisayarım yok ve yazın oldukça yoğun bir programım var malesef. Programda yaklaşık 6 hafta şehir dışında olacağım. geri kalan zamanda da üniversite tercihiyle falan uğraşıcam. Eylülde okulların açıldığını düşünürsek ve üniversitede yurt murt derken işim biraz zor
 
Üst