Benim'de makinem mevcut. Sunucum mevcut, windows'tu makinem'in işletim sistemi. Linux'u duydum ama hiç bilmiyordum. LAG felan oluyor du, ram fazla yiyordu. Herkes linux geç diyor du, ben "anlamam, zor" diyordum ama o kadar da zor değil. Video'lar mevcut zaten, 4-5 komut gerekli sunucunu açman için. Bir kere serveri kur zaten, her stop attığında kendisi başlar. Sunucuyu başlatmayı bilmek yeterli.Bence linux almasın linux tasaruflu ama kullanımı zor