Windows 10 Insider

Waffleinstein

şüşko insan
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar,
Windows Insider ile Windows 10'a güncelliyorum. Sizin görüşleriniz nelerdir? Sizce doğru bir şey mi yapıyorum, sonuçta boru değil Windows 10 yani :p
 

DrzL

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Yap yap görünüş deiliyor o kadar bide arkadaşımın dediğine göre gpu hızlanıp daha hızlı açılıp kapancakmış
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Yükleme*
Kişisel kullanıma hazır değil henüz.
Bilgisayarının yavaşladığını hissedeceksin muhtemelen*
Ben ssd ye kurduğum halde çok hızlanmadı.
 

EminG

Em El Ci Pıro Oğ may Gat !
En iyi cevaplar
0
Sonuçta bu bir Beta Sürüm Preview
Ben Windows 10 u Yüklemiştim ancak Gta 5,Fifa 15 ve benzeri birçok oyunu Açmadı
sana önerim yükleme
Ben Yüklediğimde Hemen Win 8 e Döndüm
 

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
İndir derim. Çünkü betadan çıkıp açık olarak SATILMASINA bir ay kaldı. Sonra bildiğim kadarıyla (%1 :/.) paralı olacakmış. Eğer paralı olmazsa android e bile BEDAVA olacakmış. Kısacası bi nevi ANDROİD E SON (!) diyebiliriz. Ben 2 ay önce denemiştim. Merak etme, minecraft sıkıntısız açılıyor. Fakat diğer oyunlar O ZAMANLAR açılmıyordu. Hee, birde bende olan bir hatadan dolayı normalde indirmeme sebep olan şey yani başlat menüsü açılmamıştı :(. Bilmiyorum belki artık düzelmiştir. Ama bende bozuktu :(...
 

Waffleinstein

şüşko insan
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0

Artık olumsuz yorumlar için çok geç


Bu mesaj iPhone 3310 ile Tapatalk uygulamasi araciligiyla gonderilmistir
 

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0

Artık olumsuz yorumlar için çok geç


Bu mesaj iPhone 3310 ile Tapatalk uygulamasi araciligiyla gonderilmistir
Yükleniş şekil muazzam olmuş! Eskiden klasik windows 8 idi :(. Bu arada, her PC ni açtığında sana soruyor "Eski Win. 8 den başlatayımmi?" gibisinden. Eğer ona tıklarsan eski dosyaların ile (Zaten dosya kaybı olmuyor.) win. 8 e devam ediyorsun :).
 

Waffleinstein

şüşko insan
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
O nasıl olabiliyor bu direk sistemi güncelliyor. Windows 8'in üzerine çıkıyor, bildiğim kadarıyla sadece sistem geri yükleme ile geri dönülebiliyor


Bu mesaj iPhone 3310 ile Tapatalk uygulamasi araciligiyla gonderilmistir
 

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
O nasıl olabiliyor bu direk sistemi güncelliyor. Windows 8'in üzerine çıkıyor, bildiğim kadarıyla sadece sistem geri yükleme ile geri dönülebiliyor


Bu mesaj iPhone 3310 ile Tapatalk uygulamasi araciligiyla gonderilmistir
Bana soruyordu her zaman. Bilemiyorum, belki o prewiew zamanındaydı. Umarım kaldırmamışlardır o özelliği :(.
 

Waffleinstein

şüşko insan
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Hiç beklemedim. Ben daha önceden Insider programına katılmıştım hem de bayağı önceden, martta falan. Aslında sende hiç beklemeyebilirsin bendeki dosyayı atarım sana o otomatik olarak yüklüyor Insider'a falan bakmıyor
 

Sarper170

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hiç beklemedim. Ben daha önceden Insider programına katılmıştım hem de bayağı önceden, martta falan. Aslında sende hiç beklemeyebilirsin bendeki dosyayı atarım sana o otomatik olarak yüklüyor Insider'a falan bakmıyor
Gözünü seveyim bana da at 0_0.[DOUBLEPOST=1433236977,1433236901][/DOUBLEPOST]Bu arada, başlat menüsü çalışıyor değil mi? :/
 
Üst