ws de komut kapamak

konak

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
faction plugınıyle alakalı bir bugg sebebi ile combatlogg enemy dısındakılerle ws atarken oyuncu savasda olsa bile -/f home yazarak savastan kacabılıyor.bu durumu combatlog dan engelleyemıyoruz malesef.bu komutu savas esnasında yasaklayabilecegimiz bir skript yazabilecek bir gönüllü varmıdır acaba ?
 

FrknZhlp

Founder Of TatliXYX & CraftingCodes
En iyi cevaplar
0
DENEMEDİM ÇALIŞMAYABİLİR
Kod:
on damage:
    if attacker is player:
        if victim is player:
            if {savasta.%attacker%} is not set:
                send "&cSavasa Girdin Chatten Mesaj Gelene Kadar Komut Yazamazsin!" to attacker
            else:
                set {savasta.%attacker%} to true
                wait 30 second
                delete {savasta.%attacker}
                send "&cSavastan Ciktin!" to attacker
        if {savasta.%victim%} is not set:
                send "&cSavasa Girdin Chatten Mesaj Gelene Kadar Komut Yazamazsin!" to victim
            else:
                set {savasta.%victim%} to true
                wait 30 second
                delete {savasta.%victim%}
                send "&cSavastan Ciktin!" to victim
on command:
    if {savasta.%player%} is true:
        cancel event
        send "&cSavasta Komut Yazamazsin KORKAK!" to player
 

Paypso

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
CombatLog ile engellenebiliyor ben CombatLog kullanıyorum sürümün düşük olabilir.
 

Krumb069

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
1
combatlog zaten engelliyor engellenmiş komutlara eklemen lazım gerek yok skripte
 

konak

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
sabahtan beri denemediğim ayar kalmadı fakat savas esnasında enemy olmayan bırısı ıle ws atıyorsanız /f home yzarak savastn kacılıyor.savasta bu komutu kullanamazsınız yazısı cıkıyor ama yınede oyuncu ışınlanıyor.savasta /f home komutunu kullanımını skriptle yapılabılır mı ? sadece f home engellenecek[DOUBLEPOST=1441314161,1441272426][/DOUBLEPOST]ws esnasinda /f home komutunu skriptle kapatabilecek ve yardimci olabilecek kimse yok mu ?
 
Üst