Yanlışmı Yaptım :( ?

_CAN_

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar PremiumCraft.com.nu Diye Bir Siteden Minecraft Hesap Aldım 10TL'ye :(

Hesap ödeme Yaptıktan sonra gelicek yazıyordu fakat ödemeyi yaptım yinede gelmedi :(

Hemen Geriye Ticket Attım Ve Destek Ticketi 1 saat oldu halen geri dönülmedi :(

Acaba ciddi ciddi dolandırıldım mı? Yoksa biraz daha bekleyeyim mi?
 

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
Sorun Yaşamamak İçin Minecraft.net <3
 

_CAN_

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
zaten herkes özür dilerim bi siz akıllısınız herkes 50 lirayı felan veriyor özür dilerim çünkü o kadar para vermektense 10 liraya dolandırıl daha iyi :/
He he :D

Bende bi 10dk önce çok korkuyordum.Kendimi salak hissettim ama öyle değilmiş :D

Premium hesap geldi
e-posta ve e-posta şifresini aldım minecraft.net giriş sorusu cevabıda geldi yazdım girdim hepsi doğru e-postayı değiştirdim skinde değiştirdim mcsg'yede giriyor artık kafam rahatladı :D

Bence Tek bu siteye güvenin
 
En iyi cevaplar
0
He he :D

Bende bi 10dk önce çok korkuyordum.Kendimi salak hissettim ama öyle değilmiş :D

Premium hesap geldi
e-posta ve e-posta şifresini aldım minecraft.net giriş sorusu cevabıda geldi yazdım girdim hepsi doğru e-postayı değiştirdim skinde değiştirdim mcsg'yede giriyor artık kafam rahatladı :D

Bence Tek bu siteye güvenin
1-2 ay sonrada buraya hesabıma artık giremiyorum kullanıcı adım şifrem değişmiş diye forumda ağlarsın kendini hazırla şimdiden
 

JuggerX

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Zaten 50 TL ödeyip güvenli alışveriş yapmayıp 10 TL ödeyip hesap alanların çoğu senin durumunda. E-posta ve sifresini veriyorlar istersen her şeyi değiştir ama bir kaç ay içinde o hesap güme gider söyleyeyim sana. Millet salak mı 50 TL değerindeki hesabı 10 TL ye versinler. İllegal hepsi...
 

_CAN_

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Bence sen kendini kandırıyorsun.
birlikte oynayalım istersen[DOUBLEPOST=1420890495,1420890427][/DOUBLEPOST]
Zaten 50 TL ödeyip güvenli alışveriş yapmayıp 10 TL ödeyip hesap alanların çoğu senin durumunda. E-posta ve sifresini veriyorlar istersen her şeyi değiştir ama bir kaç ay içinde o hesap güme gider söyleyeyim sana. Millet salak mı 50 TL değerindeki hesabı 10 TL ye versinler. İllegal hepsi...
bakıcaz artık tickete cevap vermeleri bile biraz güvendiriyor
 

ExtendedFox

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
O hesaplar hep çalıntı. Çalıntı hesapları internette satıyorlar yoksa onlar mal mı ki 50 liralık hesap alıp 10 liraya satsınlar?
Şimdi çalışmasına bakma bi aya kalmaz hesap elden gider.
 
Üst