YARDIM EDENE SERVERİMDE FULL YETKİ VERECEĞİM!!

MerTSahin

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
ARKADAŞLAR BEN HAMACHİ SERVER KURDUM AMA SIKINTILAR VAR. SERVER ŞİMDİLİK HAMACHİ YAKINDA NO İP AÇACAĞIM. YARDIM EDEN ARKADAŞA SERVERİMDE FULL YETKİ VERECEĞİM.
-SERVERİMDEKİ SORUNLAR

OYUNCULARA WARP YETKİSİ VEREMİYORUM. Nasıl Verebilirim ?

YAPTIĞIM MADENİ ZOMBİLERE KARŞI KORUMAYA ALDIM AMA OYUNCULAR KIRAMIYOR NASIL OYUNCULARIN KIRMASINI SAĞLARIM

BENİM ADIMIN YANINA KURUCU NASIL YAZABİLİRİM.

ARKADAŞLAR BU KONULARDA LÜTFEN YARDIM EDİN. YAPABİLECEK VARSA TEAMWİEVERDEN YAPABİLİR YADA BU KONU ALTINDAN ANLATABİLİR. LÜTFEN YARDIM EDİN.

HAMACHİ AĞI : Tr.Craft61
ŞİFRE : 123
 

owen_1

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
warp yetkisi : /mangaddp grupismi(üye) essentials.warps

kırma : /region flag wgismi(maden) build allow

kurucu yazma : /manuadd nick kurucu(owner)
 

MerTSahin

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
kardeşim deneyeceğim eğer olursa yetki vereceğim sana[DOUBLEPOST=1375986533,1375986457][/DOUBLEPOST]bide grup ismi Dediğin Oyuncunun ismi mi ?
 

owen_1

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
yok yok.Groupmanager kullanıyosunya.Orda üye oyuncu default tan 1 tanesi vardır./listgroups yazarak görebilirsin grupları.
 

MerTSahin

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
kardeşim server benim laptopta yüklü bende laptobumda değilim. Laptopuma geçtiğim zaman Deneyeceğim yapamassam Sen Teamviewerden yapabilirmisin ?
 

MerTSahin

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
kardeşim şuanda serveri açamam. kusura bakma evde değilim. Eve Geçince Açarım Serveri Sen Hamachi Ağına gel
 
Üst